| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Ik heb vaak het probleem dat ik een exe bestandje open, maar dat ie weer direct sluit, omdat hij niet op invoer wacht. Hoe kun je dos vensters die niet op invoer wachten stoppen om weg te flitsen?
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 juli 2003 Locatie: Limburg
| Dat kun je instellen in Windows XP en 2000, of dat ook kan in Windows versies lager als die weet ik niet. Je kunt dat doen door op de rechtermuisknop te klikken en naar eigenschappen te gaan, daar kun je dan instellen wat je wilt, als het programma beeindigd is dat hij dan het venster sluit of open laat. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Dat bestand, verwijst dat naar een .exe of iets anders? Ik heb namelijk Exact (een msdos programma voor boekhoudingen) onder Windows 2000, (werkt niet maar gaat alleen erom als voorbeeld) daar sloot het venster zich ook, toen had ik rechtermuisknop gedaan en kon ik kiezen, afsluiten na beeindigen of open laten..... |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Ik wilde laatst ook Wacky Wheels (heel oud spel) spelen, 't is ook een DOS spel. Maar als ik het open schijgt me CPU gebruik naar 100%, en na enkele seconde is heel het venster weg... Als ik allemaal toepassingen sluit zoals MSN enzo, dan duurt het iets langer voordat het venster verdwijnt (6 sec oid). ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| De makkelijkste oplossing, zonder instellingen oid: Start --> Uitvoeren --> 'cmd' --> Enter En dan gewoon naar de locatie (c:\program files\programma\start.exe) en dan enter. Dan blijft 't scherm geopend. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #10 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Je kunt een batch dinges hiervoor schrijven, ik kon dat, maar die skills benk kwijt geraakt, wegens te weinig gebruik ervan gemaakt, maar ik heb dacht ik nog wel ergens een boek, ga ik morgen ofzo wel even in bladeren... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Of natuurlijk ff googlen ![]() Serieus, dat is leuk als je zelf cmd's kunt schrijven en die dan uitvoeren, heb een tijdje terug eens ene geschreven voor mijn moeder die wilde graag een automatische backup hebben van enkele bestanden en die is echt een n00b op het gebied van computers en nu hoefde ze maar op de snelkoppeling te klikken en klaar was mijn moeder (met het backuppen dan he!!!!) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| command prompt ofso :@:@:@ | Hellion | Software Junkies | 10 | 17-04-2004 00:28 |
| [IA] Rainbow leds, direct aan te sluiten op 5 volt. | darkice | Shop Junkies | 4 | 29-10-2003 16:35 |
| Direct X... | ReDdEvIL | Software Junkies | 10 | 1-08-2003 21:23 |
| GF2 & direct-x 9 | Goodfellas | Hardware Junkies | 5 | 3-06-2003 19:35 |
| msdos | wizz_kid | Software Junkies | 16 | 19-01-2003 22:11 |