| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Hallo CaseJunks! Ten eerste, sorry voor de slechte topic titel, maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen! Lang geleden dat ik een topic opende, maar nu moet het toch echt. Ik heb een website (niet nader te noemen) die over een brommer en scooter meeting gaat. Die is vandaag gehouden bij Breeman Tweewielers te Oude Tonge. Nu heb ik daar heel veel foto's gemaakt, en wil ik die graag op mijn website zetten. Nu is het probleem, om 100(!) foto's één voor één te importeren in Dreamweaver is te veel werk. Mijn vraag is dus, is er "iets" (een script of software of wat dan ook), die foto's vanuit een directory op een server pakt, die vervolgens laat zien in een schermpje, met een "volgende" en "vorige" knop? Eventueel met filmstrip (zoals op Windows XP)? Als iemand hier een oplossing voor heeft, laat het dan a.s.a.p. weten! Ik denk niet dat ik de link naar de pagina mag posten om te laten zien wat ik bedoel (waar het om gaat).
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ssssssssssst Maar niemand die een idee heeft? Want zoals het nu gaat ziet het er niet uit (gewoon de directory met alle files erin). Daar MOET toch iets voor zijn? Ik weet niet hoe ik zoiets moet noemen dus google heeft ook geen zin ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| http://chweb.host.sk/photoalbum/readme/readme_en.html Je heb wel PHP nodig op je server voor deze.... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Hmm toch wel lastig dit. Ik moet ook alles resizen(?) en ook nog eens een watermerkje erop zetten Dat wordt nachtwerk ![]()
| | |
| | #7 (permalink) |
| Resizen is al gelukt Nu nog een goed progje (gratis) zoeken om foto's te voorzien van een watermerk, en dan ben ik weer gelukkig ![]()
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Alles wat je wilt kan met Irfanview! Je kan ermee verkleinen, watermerken, echt alles, en dat hoeft niet stuk voor stuk maar kan in één keer. Start Irfanview --> druk op de B van Batch --> klik op Set Advanced options, en daar kan je alles precies mee regelen zoals je dat wilt.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik dacht al.. 1337 fotoalbumpje heb je gemaakt.. :P Hoe kan je met IrfanView dan een watermerk op elke foto plaatsen? Ik heb een afbeelding gemaakt die ik als watermerk zou willen gebruiken, maar waar moet ik dat dan instellen?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Ja het is idd bagger wat ik nu doe, maargoed, het moest even online, voor de lieftallige bezoekers. Misschien toch eens dat progje downen waar TWM het over had. Maargoed, voorlopig draait het spulletje.
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Programmaatje JAlbum. Wordt dan in JAVA geprogged. Heel erg sim-pel. En is gra-tis ![]() Hij maakt dan vanzelf thumbnails en kan je ook nog meteen synchroniseren naar je FTP-server... Misschien dit wat voor je? |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Hmm alles draait nu redelijk lekker, het ziet er niet spectaculair uit, maar het is goed zo. Misschien als mensen gaan klagen dat het systeem voor geen meter werkt! Maar iedereen bedankt hoor! De website is (mdede dankzij CJ een groot succes!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Problemen met website | eXistenZ | Software Junkies | 5 | 8-12-2004 22:15 |
| Website hosten | Ice T | Software Junkies | 28 | 24-11-2003 19:05 |
| fout op een website | CommanderBart | Software Junkies | 4 | 9-06-2003 15:07 |