| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Ey mensen, Ik heb een tijd geleden men BIOS geflashed. En nou kwam ik er laatst achter dat er iemand leuk met mijn BIOS heeft lopen spelen. Nou wou ik de default settings erop douwen en weer opnieuw beginnen, maar die werken dus niet. Ik vroeg me nou af of die dingen ergens te krijgen zijn, of dat ik mijn BIOS opnieuw kan flashen met de default settings er al in? Mijn mobo: ASUS P4C 800-E deluxe Greetz, SaphuA
__________________ SaphuA |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Dus als ik het goed begrijp, heb je een nieuwere BIOS er in geflashed, alleen nu boot hij niet meer omdat iemand er mee heeft zitte klooien? Als dat zo is moet je gewoon je BIOS resette (dmv jumpertje @ mob , als hij dan nog steeds niet boot, is je mobo dood. |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 19 mei 2003 Locatie: Pringles bus (paprika)
| Citaat:
Als dat niet werkt moet je opnieuw flashen. Of hotflashen. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Men computer boot gewoon, alleen er zijn een paar BIOS settings die niet helemaal meer kloppen. Ik kan er wel enkele vinden, maar voor de zekerheid wil ik hem toch resetten voor als er toch ergens een foutje in staat. Het probleem is dat er geen default settings meer in staan, en dat komt denk ik omdat ik heb geflashed heb. Wat ik dus wil weten is, of dit dan toch op een andere manier mogenlijk is (misschien met een ander BIOS versie flashen of zo?)
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
Dan heb je niet de oude BIOS terug, maar die versie die je nu heb (btw, ik snap eik nog steeds jou probleem niet, default stettings zijn namelijk nooit de berste ) | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| ![]() Ik zal kijken of ik het boekje nog heb... zown jumper omzetten, reset alleen de BIOS settigns? Ik wil de default settings omdat ik niet cker weet wat er nou allemaal veranderd is. Ik ga vanuit de default settings de rest wel weer terugzetten, maar ik wil er zeker van zijn dat er geen fouten inzitten. Thnx, SaphuA
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Bios | Danny4790 | Cooling & OC Junkies | 6 | 28-06-2007 20:56 |
| BIOS | qekkoo | Software Junkies | 4 | 22-04-2005 19:30 |
| BIOS Installeren | qekkoo | Software Junkies | 10 | 6-10-2004 22:06 |
| BIOS steeds terug naar standaard BIOS | Masterslave | Hardware Junkies | 3 | 16-03-2004 23:15 |
| [n00b][bios flash]Files op floppy zetten voor BIOS flash | Masterslave | Hardware Junkies | 2 | 17-09-2003 14:32 |