| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| Hallo, Ik heb gisteren mijn pc opnieuw geinstalleerd. Nu wil ik Call of Duty erop zetten maar krijg ik als ik online ga, een error met de volgende tekst: "Couldn't load player animation script: mp/playeranim.script" Dat krijg ik als ik in een server ga en hij wilt net de map laden. Ik heb gewoon in 1 keer patch 1.4 geinstalleerd dus niet 1.1,1.2,1.3,1.4 ect. Wat kan het zijn. http://www.xs4all.nl/~fdebock/Pics/coderror.jpg Ik heb ook al opnieuw opgestart en opnieuw geinstalleerd. |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Probeer eens opnieuw te installeren. Al je CD beschadgd is, kun je er het beste even een image van maken, en dan instlleren vanaf een irtuele Schrijf (zoals Daemon Tools). Probeer anders eens he spel t starten zonder de patch, en kijk wat er dan gebeurd. Anders de patch opnieuw downloaden, of een oudere patch proberen. Ik weet het, veel werk, maar je moet toch wat.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004
| De cd is niet beschadigt. Ik had ook op een ander forum de tip gekregen om cod opnieuw te installeeren en dan gewoon alle patchen te installeeren. (als ik ze nog kan vinden) Dat ga ik nu doen. Ik laat nog van me horen! [edit]Met patch 1.2 werkt ie nu met patch 1.3 proberen[/edit][edit2]Met patch 1.3 doet ie het ook Nu 1.4 proberen [/edit2] |
| |
|
| « Audigy 2
|
New Game! Topic. » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [NF] Preview Call of Duty 4 | Skater | News & Review Junkies | 3 | 23-10-2007 22:23 |
| [Game] Call of Duty 2 | brantje | Software Junkies | 0 | 28-10-2005 15:15 |
| [HELP] Call of Duty hangt... | SiLaTroN | Software Junkies | 11 | 16-04-2004 17:45 |
| Call of Duty | Ultima | Area 1337 | 11 | 9-11-2003 20:07 |