| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 mei 2004
| He allemaal. Ik ben opzoek naar het programma waar je onder je handtekening van je forum allemaal informatie van computer en dat soort dingen kan laten afbeelden. Dus een soort window waar je in zit wat je CPU temp is en zo. ben al een tijd op zoek naar dat programma en ik weet zeker dat het bestaat. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Nee het bestaat, het werkt via een dynamic image, die je post. Deze geeft info weer van je pc, hoeveel uur je online bent, welke OS je hebt enz enz. De image maakt contact met een server, de server weer met een programma op je PC, die alles doorgeeft. Ik weet precies wat het is, ik heb het ook gehad, maar dat was op mijn oude pc, en ik ben dus vergeten hoe het heet. Ik ga er naar op zoek, ik weet nog wel wat mensen die dit ook (nog) hebben.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Geregistreerd: 14 mei 2004
| Citaat:
Yeah eindelijk iemand die mijn snap het is precies wat ik zoek | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Programma voor een Partitie aan te maken | _PhanToM_ | Software Junkies | 4 | 31-07-2007 19:35 |
| ik zoek een stuur programma voor LCD | Trucker | Elektronica Junkies | 4 | 22-06-2004 19:27 |
| Programma voor stats | Pietjuh | Software Junkies | 0 | 30-01-2004 15:59 |
| programma voor tape station | inanc_gangster | Software Junkies | 8 | 16-12-2003 17:00 |
| Laat hier eens zien wat voor bende jullie allemaal hebben. | Area 1337 | 203 | 9-09-2003 15:06 | |