Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Ga terug   CaseJunkies.com > Junkies Stuff > Software Junkies
Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc.
Reageer

LinkBack Discussietools
Oud 14-05-2004, 16:48   #1 (permalink)

Standaard Programma voor onder je handtekening met allemaal informatie

He allemaal.

Ik ben opzoek naar het programma waar je onder je handtekening van je forum allemaal informatie van computer en dat soort dingen kan laten afbeelden. Dus een soort window waar je in zit wat je CPU temp is en zo. ben al een tijd op zoek naar dat programma en ik weet zeker dat het bestaat.
joke_name is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2004, 17:15   #2 (permalink)

Standaard

Ik denk dat je dat eerder in de vorm van een php-script moet zoeken..
Ice T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-05-2004, 17:20   #3 (permalink)

Standaard

Nee het bestaat, het werkt via een dynamic image, die je post. Deze geeft info weer van je pc, hoeveel uur je online bent, welke OS je hebt enz enz. De image maakt contact met een server, de server weer met een programma op je PC, die alles doorgeeft. Ik weet precies wat het is, ik heb het ook gehad, maar dat was op mijn oude pc, en ik ben dus vergeten hoe het heet. Ik ga er naar op zoek, ik weet nog wel wat mensen die dit ook (nog) hebben.
Oud 14-05-2004, 17:52   #4 (permalink)

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jensen
Nee het bestaat, het werkt via een dynamic image, die je post. Deze geeft info weer van je pc, hoeveel uur je online bent, welke OS je hebt enz enz. De image maakt contact met een server, de server weer met een programma op je PC, die alles doorgeeft. Ik weet precies wat het is, ik heb het ook gehad, maar dat was op mijn oude pc, en ik ben dus vergeten hoe het heet. Ik ga er naar op zoek, ik weet nog wel wat mensen die dit ook (nog) hebben.

Yeah eindelijk iemand die mijn snap het is precies wat ik zoek
joke_name is offline   Met citaat antwoorden
Reageer
Discussietools
Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Programma voor een Partitie aan te maken _PhanToM_ Software Junkies 4 31-07-2007 19:35
ik zoek een stuur programma voor LCD Trucker Elektronica Junkies 4 22-06-2004 19:27
Programma voor stats Pietjuh Software Junkies 0 30-01-2004 15:59
programma voor tape station inanc_gangster Software Junkies 8 16-12-2003 17:00
Laat hier eens zien wat voor bende jullie allemaal hebben. Area 1337 203 9-09-2003 15:06

Copyright 2002 - 2008 Casejunkies.com
Sites: Techzine | Feebs | CaseJunkies | Bodynet | Dolphin-IS.