| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Hey, Ik krijg vage code's wanneer ik wil printen. Code: { INCLUDEPICTURE "urlvplaatje" \* MERGEFORMATINET } MS word (2000 geloof ik) Tis dringend moet het voor morgen al uitgedraait hebben ...Edit: ik heb gewoon gekopieerd en geplakt van de links van de plaatjes. En in t document zelf zie ik de plaatjes gewoon...
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik weet zo snel geen oplossing, maar als het écht niet anders kan, en je MOET printen, gebruik dan de print screen toets. Plak vervolgens alles netjes onder elkaar in Paint, en print het uit (als het vanaf daar wel werkt). In ieder geval een noodoplossing. Succes!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Tja het was maar een suggestie, ik ben geen helpdesk. maargoed we zullen zien of je een antwoord krijgt vandaag. Anders zul je zelf wat beters moeten bedenken ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #8 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
![]()
__________________ Dus... | ||
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 29 maart 2003
| Citaat:
Wij hebben uitlooptijd :P | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Dringend probleem | Raven | Hardware Junkies | 6 | 4-12-2005 19:26 |
| Vage script regels | Ice T | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 30-11-2004 19:11 |
| Vage startpagina gaat niet weg? | SaphuA | Software Junkies | 29 | 20-04-2004 09:32 |
| vage fp | Raven | CaseJunkies Support en Feedback | 2 | 28-09-2003 18:52 |