| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| Ik heb voor m'n verjaardag vandaag een DVD van South Park gekregen, maar als ik deze in m'n DVD speler doe (die van de pc) dan gebeurt er niks, ik kan wel "verkennen" en dan staan er een zooi files, ik kan hem niet openen in Media player, noch in DiVX, is dit misschien een of andere ***** beveiliging? Want ik kijk hem het liefst achter mijn pc terwijl ik andere stuff aan het doen ben, ik ken hem toch al uit mijn hoofd, en ik heb geen DVD speler op mijn kamer noch een TV :/ Zijn er misschien oplossingen / programma's ervoor zodat ik het wel kan afspelen? Bedankt voor de hulp alvast.
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Je moet wel DVD speel software geinstalleerd hebben ja ![]() probeer es PowerDVD, WinDVD, of een gratis alternatief: NVDVD: http://www.nvidia.com/page/nvdvd.html
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Bij je videokaart zit misschien DVD-software. Anders moet je inderdaad het op 'de bekende' manier verkrijgen of een gratis programmatje downloaden. En dat andere DVD's het wel doen kan komen doordat er op sommige DVD's een programma voor op de computer meegegeven wordt. Op DVD's van WB bijvoorbeeld wordt, voor zover ik weet, altijd een speler geladen vanaf de DVD als je hem in de computer doet.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| Maar hij is van WB, nu heb ik een trial van powerdvd, maar dat doet het maar een half uur... omdat het een trial is. Iemand nog tips voor goede -gratis- programma's?
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Niet voor gratis. Bij mijn videokaart zat WinDVD 4.. goed programmatje.. Kan je wel aan komen denk ik.
__________________ www.defecto.nl |
| | |