| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Is mijn internet te langzaam voor kabel? Ik trek met @home basis paket dit: Download Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 37.1 KByte/sec (=297 kbps) Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 4.7 KByte/sec (=38 kbps) Connection Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 190.0 Conn/min Ping test Nederland Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klopt dit wel? Of is @home echt zo langzaam? Mijn thuis netwerk: Router- 2pc's\hub hub - 1pc Alles 100mbit. Kabels zijn zelf geknepen. Maar wel goed. Of zou mijn modem soms dood zijn? Ik heb alles gemeten met www.speedtest.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Wat zijn de specs van je internet, wat zou je moeten halen?
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 oktober 2003 Locatie: Assen
| Je download snelheid klopt. Omdat je @home basis hebt kan je maar max 40 kb/sec halen Je upload is misschien wat aan de lage kant 8kb/sec kan je max halen. Maar @home is de laatste tijd wel slecht met hun upload ik heb nog steeds geen 32 kb/sec bij @home breedband edit: he ook assen ![]()
__________________ Een arme scholiere en een liefde voor (dure) mod dingen gaan niet samen. |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Je haalt ook geen 32.. 2/3 ofzo haal je. En je moet ook een paar keer achter elkaar die test doen omdat het nogal kan verschillen... En natuurlijk geen downloads draaien terwijl je die test doet :P
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Bij mijn ma zit ik nog steeds op 15 kb/sec (nog z'n oud com 21 modem die worden als laatste geupdate )Maar bij mijn pa heb ik @home budget. Maar op @home breedband snelheid Daar heb ik niets te klagen. :P
__________________ Een arme scholiere en een liefde voor (dure) mod dingen gaan niet samen. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 september 2003 Locatie: deurne
| Deze snelheden haal ik met chello. De snelhede die ik haal zijn. Download 814.9 KByte/sec (=6519 kbps) Upload. 44.4 KByte/sec (=355 kbps) En dit moeten ze zijn volgens de speciaficatie`s van chello classic. Download 320.0Kbyte/s Upload 48.0Kbyte/s (384.0Kbit/s dus volgens mij klopt e geen reet van die site.
__________________ Sig verwijderd, niet conform geldende afspraken! |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik haat Sweex.. Ik had vandaag me nieuwe modem van chello gekregen (had nog een LanCity van 5 jaar oud..) en nu krijg ik me router niet meer ingesteld.. Nu zitten we hier dus met één computer op het internet.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Nou, misschien is d'r wel wat fout in de verdeelkasten ofzo. In het begin was er bij ons een kabel niet goed aangesloten. 't Heeft 4 maanden en tientallen telefoontjes geduurd voordat het probleem werd opgelost. Je kunt op z'n minst eens even bellen. |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
Er word volgens miijn er weinig aan het netwerk gedaan. en over de upload moet ik maar is gaan zeuren. Want het blijft maar laag. ADSL is denk ik wel sneller. Zeker als je ADSL niet van kpn neemt. demon ofzo is lekker snel.
__________________ Een arme scholiere en een liefde voor (dure) mod dingen gaan niet samen. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Internet is vele malen te langzaam | neoN1 | Software Junkies | 19 | 27-06-2007 19:42 |
| Windows start langzaam op. | rawiramdhan | Software Junkies | 6 | 30-10-2005 13:13 |
| 2 dezelfde koelers aangesloten. 1 draait langzaam 1 snel | verena | Cooling & OC Junkies | 9 | 22-06-2005 13:40 |