| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 januari 2004 Locatie: Apeldoorn
| Wat jij moet doen is even op www.speedtest.nl kijken, kies je je abonnement, en dan poscode, kan je zien wat andere mensen in je wijk halen!!! Je kan op die site bij test suite ook je eigen downloadspeed checken. |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 oktober 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
En een upload snelheid van: 32.0Kbyte/s (256.0Kbit/s) Maar die upload snelheid haal je lang niet. Ik zit op nog: 14.3 Kbyte/sec (114.0Kbit/s) Nog niet eens de helft. Maar niemand hier in assen haalt die snelheid. Het maximum is 20 Kbyte/s ofzo. Dus voor upload moet je zeker geen @home nemen. @Dark Wanderer: Gedaan dus en bijna niemand haalt de snelheid. Zoals gewoonlijk heeft @home het niet weer goed voor elkaar. ![]() @GoTMoRe: kies in de dropdown list voor upload
__________________ Een arme scholiere en een liefde voor (dure) mod dingen gaan niet samen. | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Betaal jij dat of je ouders? :P Als je de service slecht vind moet je eens opbellen en het met je ouders erover hebben.. Mijn ouders betalen 47 euro per maand voor @home breedband.. Wat het niet waard is naar mijn en mijn vaders mening, waarschijnlijk gaan we over op Demon adsl (8mbit down/1mbit up) Iemand hier ervaring mee? |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Bij mij is het internet altijd lekker snel. Ik betaal er veel voor, maar het is goed te doen. Ik kom wel eens bij andere mensen in het dorp, en dan is het werkelijk een zooitje! Ik ben blij met mijn Chello Classic (alleen de upload is brak!)
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Me ouders betalen alles, mar ik doe alles :P Pa boeit t allemaal niet, zit nooit achter een pc. Alleen op z'n werk. Me moeder weet nog niet eens hoe ie aan moet Maar ff on-topic. Ik vindt het wel sonde van het geld 35euro voor zo'n brake verbinding Maar ik ga ze morgen opbellen... |
| | |
| | #26 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 oktober 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
Tja mijn moeder betaald ook 47 euro in de maand voor @home breedband. Terwijl mijn vader 18 euro in de maand betaald voor @home budget. Maar daar halen we snelheden die hoger liggen dan bij mijn moeder. Dus daar klopt iets niet .Maar niks te klagen natuurlijk .Nog geen ervaringen met demon ADSL. Maar wat ik lees op internet is de service wel goed. Ik probeer mijn ouders ook over te halen om ut te nemen ![]() Edit: lol zit net op got in het @home problemen topic te surfen. stond er een link naar upload snelheid verhoging. Nou daar word niet vrolijk van: KLIK Dus duurt nog maanden voordat ze hier eindelijk de upload snelheid hebben verhoogd >/
__________________ Een arme scholiere en een liefde voor (dure) mod dingen gaan niet samen. | |
| | |
| | #29 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Citaat:
We hebben pas sinds een half jaar ADSL, en dan nog langzaam ook! Chello is het het enige alternatieve breedband wat we kunnen krijgen. Toen ik kabel nam, was er nog niet eens ADSL! Downsload snelheid valt hier wat tegen, in vergelijking met andere delen van Nederland. Maar voor mij is het prima te doen!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Internet is vele malen te langzaam | neoN1 | Software Junkies | 19 | 27-06-2007 19:42 |
| Windows start langzaam op. | rawiramdhan | Software Junkies | 6 | 30-10-2005 13:13 |
| 2 dezelfde koelers aangesloten. 1 draait langzaam 1 snel | verena | Cooling & OC Junkies | 9 | 22-06-2005 13:40 |