| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik zie net dat MSN messenger 6.2 uit is, heeft iemand hier al ervaring mee? MSN Messenger kwam zelf niet met de tip om te updaten, dus wat mot ik doen? Er zijn volgens Tweakers een paar fouten in MSN gezien, maar die zijn al weer opgelost. iemand enig idee? En ook nog, ik vond het een beetje onnuttig om er een nieuw topic voor te openen, maar zijn er nog meer mensen die Windows Media Player 10 al hebben? Ik heb geen flauw idee namelijk hoe ik die moet configureren!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| 6.2 ís officieel!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Launch Site renamed "Fun & Games" Fun & Games adds: Music Exchange Shared Browsing Enabled for MSN Subscribers MSN Messenger "Connection Troubleshooter" 'Real time' emoticon displaying when typing messages Ability to hide the standard buttons at the top of the messenger window About your display picture ^blijkt nog niet te werken dat je een bewegende avatra kan doen ![]() Das alles Nou wat een update! Nieuwe Windows Media Player is wel gaaf! Ziet er strak uit, werkt goed, maar ik heb nog steeds het instellingen knopje niet gevonden ![]() EDIT: never mind, heb het al gevonden hoe ik WMP in kan gaan stellen! Mod-Edit Voor van die 'mega-url's' wordt onderstaande code op prijs gesteld. Code: [url=http://www.megalangelink.nl] Klik Hier [/url] Ruben (Strakke-Wappie)
| | |
| | #7 (permalink) |
| Ja ik vind het eigenlijk ook niets. Ik wilde 6.2 hebben omdat je dan bewegende avatars kan doen! Weet je wel niet hoe gaaf dat is? Zelf mini animaties maken met flash of wat dan ook, en die dan als avarat gebruiken, heerlijk! Maar zelfs dat doen ze al niet. De nieuwe WMP 10 is ook niet veel spannends aan te ontdekken, de MS service (geen idee wat het is) werkt nog niet, dus daar heb ik ook al niet veel aan. Ziet er overigens wel mooi uit!
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
![]()
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moet je eens beter kijken in mijn derde post! Klik eens op het linkje, ja je kan het wel! Lezen! :P
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Citaat:
__________________ CIP: Lian on FIre | |
| | |
| | #14 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
| ||
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Dat als je typt er gelijk een smilie ontstaat..... Dat is lastiig spammen, maar ik heb al een andere manier uitgevonden :P Ik heb liever 6.1, geen irri onstaan-en-de smilies, en daar het de status "Zo terug" "Ben zo terug".... hmz.. ![]() WMP10 heb ik nog niet...moet 9 nog downen, ga meteen maar ff 10downen. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows Media Player hapert in vista | unstable | Software Junkies | 15 | 21-03-2007 15:14 |
| Windows Vista Beta | Djeet'n | Software Junkies | 38 | 29-10-2006 22:24 |
| Windows Media Player 11 Beta | Djeet'n | Software Junkies | 9 | 3-06-2006 10:26 |
| Windows Media Player | Raptor | Software Junkies | 5 | 21-01-2005 00:15 |
| Kan geen MPG kijken in Windows Media Player | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 18-05-2004 10:52 |