| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| 10 is nog niet officieel uit he... Maargoed, ik vind MSN 6.2 opzich wel lekker werken, ik maak wel minder fouten met de emoticons, maar soms is het wel zeer irritant. Voor de rest heb ik niets boeiend kunnen vinden aan 6.2, nehalve dat ik nu een mooi test scherm krijg als er geen verbinding is. Die controleerd namelijk wát er nu precies fout is aan de verbinding, en hoe je dat op moet lossen. Toch wel beter dan een foutmelding als: Kan geen verbinding maken (5541sdssxsxc545x4c54xc545d4fdf), want dan weet ik nog niets :P Om deze post wat waarde mee te geven, screenshot(s) van WMP10! Zelf net even gemaakt, have fun! KLIK VOOR FULLSCREEN!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik heb wel de Nederlandse al hoor. Het verschil is niet groot nee, dat valt me ook tegen. Misschien zitten er functies op die we nog niet ontdekt hebben? Och het is ook maar één versie verschil (6.1 - 6.2). Als er nu versie 7 uitgebracht wordt, is het veel logischer dat er veranderingen zijn. Maargoed, daar zullen we op moeten wachten!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #20 (permalink) |
| PM me maar als je interesse hebt, zet ik het wel even op mijn server...
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows Media Player hapert in vista | unstable | Software Junkies | 15 | 21-03-2007 15:14 |
| Windows Vista Beta | Djeet'n | Software Junkies | 38 | 29-10-2006 22:24 |
| Windows Media Player 11 Beta | Djeet'n | Software Junkies | 9 | 3-06-2006 10:26 |
| Windows Media Player | Raptor | Software Junkies | 5 | 21-01-2005 00:15 |
| Kan geen MPG kijken in Windows Media Player | eXistenZ | Software Junkies | 4 | 18-05-2004 10:52 |