| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 september 2003 Locatie: Auckland
| Hey, Ik ben een site aan het maken, waar ik een foto van de zaak voorop de index wil hebben... Nu wil ik die foto in het midden krijgen, maar het lukt niet.. Ik heb de volgende dingen geprobeerd: Code: [img]foto.jpg[/img] Code: [img]foto.jpg[/img] Code: [img]foto.jpg[/img] Code: <center>[img]foto.jpg[/img]</center> en bovendien heb ik hem ook nog in een tabel gezet, en die gecentreerd... groeten |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Doe het zo: Code: <p align="center"> [img]http:// url naar foto[/img]
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| De <center> tag is verouderd geloof ik.. tegenwoordig moet je de uitlijning doen met <div> tags. Hoe dat precies werkt weet ik niet, maar daar is genoeg over te vinden met onze grote vriend ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
Code: <center></center>
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 12 juli 2003 Locatie: lelystad
| Code: <div align="center"> [img]...[/img] </div>
__________________ www.fileforum.org/forum3 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Een tabel maken met een tabel erin ter grootte van jou plaatje, Dan zet je de binnenste tabel op Align="center", en Valign="center". Neem anders eens een kijke op mijn website dan zie je het alleen dan niet met een plaatje, maar met een website. De gehele lichtbruine kleur is een tabel van !00% bij 100%, dus bij elke reso issie fullpage. En dan een tabel erin ter grootte van de website.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Foto programma. | Wava | Software Junkies | 2 | 16-11-2007 00:18 |
| MySQL Tabel ex- en importeren middels een PHP webpagina | Lampje | Software Junkies | 5 | 30-12-2005 15:43 |
| HCC foto-topic | the widow maker | Events Junkies | 15 | 19-11-2004 12:21 |
| Foto CD | Raven | Events Junkies | 2 | 4-08-2003 12:35 |
| foto`s plaatsen | Challenger | Cooling & OC Junkies | 11 | 24-04-2003 10:29 |