| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2004
| Heej kids, Ik heb een vraagje op mijn web-site waarvan de template van www.e107.org is. kan ik geloof ik geen swf bestanden laten laden... ik zou graag mijn logo wat er nu staat willen vervangen door een flash logo is dat mogelijk en hoe? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Volgens mij openen met één of andere HTML editor, zoals Dreamweaver, en dan het logo eruit halen, vervolgens het flash logo (zelfde afmetingen) erin zetten, .swf bestand op de server zetten en klaar is DJ Senna? Of niet?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Code: <object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/ shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,29,0" width="650" height="400"> <param name="movie" value="NAAM.swf"> <param name="quality" value="high"> <embed src="NAAM.swf" quality="high" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash" width="650" height="400"> </embed></object> Dan hoort et te werken :P [edit] ik heb achter /pub/ en achter getflashplayer" een enter gezet omdat ik anders het forum nogal uitrekte, als het niet werkt effe deze enters weghalen..... |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Ennuh.. kids? :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2004
| Het huidige logo is: ![]() het logo dat ik wil is: mocht de link niet werken dan http://members.lycos.nl/jochemvandoo...ics/banner.swf maar het is dus een png bestand maar als ik op mijn ftp kijk van de site dan staat er dus dat het 'logo.png' is maar moet ik dan niet in het script dingen veranderen want, hij zal volgens mij automatisch zoeken naar een png bestand.... |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 18 maart 2004 Locatie: Utrecht
| Citaat:
Ander laat de hele file ff in Macromedia Flash, en publiceer je de handel (zorg wel dat je html heb aangevinkt, en het document dezelfde breedte heeft als het bedoelde doc.) Als je dan naar de code in het HTML doc kijkt, zie je een vergelijkbare code als hierboven. Copy - paste in jouw HTML en voila.
__________________ I'm a Great Worklog Contestant and so are you... | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [n00b][bios flash]Files op floppy zetten voor BIOS flash | Masterslave | Hardware Junkies | 2 | 17-09-2003 14:32 |
| Dingen die ik op een ander forum zag | Casemod Junkies | 44 | 21-08-2003 21:25 | |
| Vaage Dingen In Windows XP | Masterslave | Software Junkies | 1 | 16-06-2003 07:21 |
| Vaage Dingen In Windows XP | Masterslave | Area 1337 | 2 | 15-06-2003 22:57 |
| dingen via video in opnemen | N34X | Software Junkies | 1 | 30-05-2003 20:29 |