| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 oktober 2003 Locatie: Ergens achter mijn pc..
| Ik probeer windows xp terug opnieuw te installeren, maar nu telkens hij met de setup zelf wil beginnen krijg ik de stopfout: unmountable boot volume, dit heb ik altijd al gehad en heb het tot hiertoe altijd kunnen oplossen door eerst win 98 te installeren en vandaar xp te installeren, mar nu kan ik zelfs windows 98 niet meer installeren omdat hij vraagt naar een diskette voor station B (en ik geen station b heb en geen diskette drive), nu: heeft iemand dit probleem ook al eens gehad en hoe heb je het opgelost? of kan ik ergens die vervelende stop fouten uitzetten, want ik het m'n pc wel redelijk dringend nodig. Bedankt voor de hulp
__________________ Pcmodders |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| je bootflop is corrupt, maak een nieuwe. daarna moet je booten van die nieuwe flop en Code: fdisk /mbr reboot, boot opnieuw van de flop en stop je winXP CD erin typ dan Code: X: cd i386 winnt.exe nu moet de dosinstall gaan draaien. dit zou moeten werken STEL dat je hdd goed gepartitioneerd is. owja, bootflops kun je van www.bootdisk.com halen edit: je heb geen bootflop >/ probeer der anders ff een in te hangen, omdat je illegale(gok ik) winxp cd niet bootable is. ik install winxp iig zoals boven.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Typisch geval van HDD stuk. Download de tool van de fabrikant en test je HDD eens. 99% kans dattie de geest gaat geven.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Externe Sound Volume Control | Solipsys | Elektronica Junkies | 0 | 24-06-2006 02:18 |
| Formatteren lukt niet: volume in gebruik | Warheart | Software Junkies | 17 | 7-07-2005 20:13 |
| DVD audio met ERG laag volume. | Freakazoid | Software Junkies | 2 | 28-11-2004 11:51 |
| Volume knoppen op tobo | GoTMoRe | Software Junkies | 3 | 6-04-2004 23:31 |
| Pc boot niet na OC | Cooling & OC Junkies | 9 | 15-01-2004 18:15 | |