| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik ben op zoek naar een "iets", dat ik in een website (html) pagina kan plaatsen, zodat ze een plaatje of bestand kunnen selecteren vanaf hun computer, die vervolgens geupload kan worden naar mijn server! Het klinkt misschien raar, maar waar. Iemand die kan helpen? Ik heb geen idee hoe ik dit zou moeten doen. Google heeft me in de steek gelaten, heb al gezockt op "html uploader", "upload system" en dat soort zoektermen maar ik heb niet veel zinnings gevonden. Wie helpt?
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ja weet ik, maar ik zoek wat anders, ik wil dat mensen dingen kunnen uploaden naar mijn server, zonder login, vanaf een html pagina Het is niet voor mij, maar voor iemand anders!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ja dat upload script zoek ik juist! Ik heb al een map op de server gemaakt, en alles ge-chmod (wow leuk woord!). Nu nog dat scriptje en ik ben gelukkig :P
| | |
| | #9 (permalink) |
| Super! Dit werkt als een zonnetje! Heel erg bedankt! Kan ik vannacht weer verder met mijn project :P (Anders had ik over een half uurtje gaan pitte, maar nu is het ineens stukken interessanter :P)
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| IIS Upload limiten | McGreen | Software Junkies | 3 | 16-08-2004 20:38 |
| Upload en Download snelheid knijpen | Willy | Software Junkies | 9 | 9-01-2004 18:01 |
| Upload site | Davidian | Area 1337 | 22 | 22-05-2003 16:24 |