| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Nou, helemaal niks aan de hand, tot vandaag: Mn pc valt uit, 2x na elkaar zonder iets te doen.. Okeej kan gebeuren boeit niet.. Zijn opeens mn favorieten weg, ik typ dus in adresbalk Forum (normaal vlieg ik dan naar hier) en nu staat er niks meer in, maar als ik in de verkenner kijk staan ze er wel nog ![]() ![]() Iemand hiermee ervaring en weet hoe die ze terug krijgt? Het is best veel werk om die allemaal terug te zetten ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Je zou, als er niks anders op zit, een nieuw account kunnen aanmaken, en daar je favorieten naartoe kopieren. Het zou kunnen zijn dat je User.dat corrupt geraakt is. Zelf ook gehad een tijdje terug, erg vervelend.
__________________ Dus... |
| |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Welke browser gebruik je?
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Ik heb het een keer met mozilla en een keer met firebird gehad, ik backup men bookmarks nu regelmatig.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Citaat:
Code: C:\Documents and Settings\%username% ![]()
__________________ Dus... | |
| |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Nou ik heb dus geinstalleerd heh.. Eerste wat ik erna deed was hierheen komen, zo zag het er toen uit ![]() www.bl44t.nl/cj.jpg |
| |