| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Ik zat vanmiddag te chatten met iemand uit m'n lijst. Op een gegeven moment hadden we het over ww hacken in msn. Toen zei hij dat ie de mijne ook had. En het was hem ook nog. Kun je hier iets aan doen of iets anders? Is dit eigenlijk wel mogelijk of lult ze gewoon op goed geluk wat ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Misschien heb je wat gedownload, of een mail geopend (blijkbaar van haar). Of je was al besmet met het ww virus (trojan denk ik eerder), dan kan ze gewoon commando's typen zoals /pass. Dan komt je ww netjes in beeld bij de andere persoon, en jij merkt er niets van. Als je denkt dat dit gegokt is, heb je wel een heel simpel wachtwoord hoor! Iets als "stoelpoot12" kun je niet zomaar gokken, GOTMORE wel ![]() Of msn veilig is, ben je zelf mede verantwoordelijk voor. Ik open zelfs geen JPG bestanden via msn of mail. Ik wil mijn PC graag schoon houden. Willen ze in je PC komen, dan doen ze dat toch wel, alles is te kraken (het blijven 1en en 0len)...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Eén tip kan ik je iig wel geven, waan je nooit veilig op internet. Je bent nergens 100% veilig en daar kun je een gezonde portie rekening mee houden. Let wel, een gezonde portie, anders ben je binnen de kortste keren depri. ![]() |
| |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
verder zijn pw vrij simpel met brute force te kraken. | |
| |
| | #6 (permalink) | ||
| Citaat:
En pw is? | ||
| |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| nevermind masterslave was me voor
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Zijn ze al jaren mee bezig, maar als jij niks vind, dan kan ms zich er ook niet tegen verdedigen, en misschien was het geen 12 jarig meisje, maar iemand die jij kent...
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Er bestaat bij MSN altijd nog zoiets als via hotmail, de geheime vraag beantwoorden. Soms is het makkelijk, wat is de beste voetbalclub bv, Dan levert Ajax, Feyenood of PSV altijd wel het goede antwoord.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Veilig formateren | N34X | Hardware Junkies | 10 | 2-09-2006 11:12 |
| Simp Lite - Veilig MSNen | eXistenZ | Software Junkies | 21 | 6-06-2005 12:56 |
| Doucheslang veilig? | Vraagteken | Casemod Junkies | 5 | 25-04-2005 21:52 |
| g-mail=veilig of niet | encounter | Software Junkies | 2 | 29-11-2004 11:46 |