| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Dr zijn ook van die adressen waar mensen van zeggen, voeg deze niet toe; deze weten je password meteen als je iets zegt/hun tegen je praten en je geeft antwoord. Ik heb dit eigenlijk nooit gelooft maar het zou toch wel kunnen (ik heb ook nooit zo'n adres waarvan dat gezegd werd in mn lijst gehad).. |
| |
| | #27 (permalink) | |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Citaat:
Maar zonder de geheime vraag te beantwoorden kun je nauwelijks in iemand anders hotmailbox komen... ze hebben het goed dicht zitten daar... Een POP-box is een ander verhaal, dat is stukken simpeler. enneuh... het antwoord om mijn geheime vraag @ hotmail is het zelfde als mn wachtwoord dus zoveel hebben ze er ook niet aan :P /Editje, als je je toevallig ergens hebt geregistreerd op een site waar zij in de DB kan en je hebt het zelfde ww gebruikt, dan heeft ze hem :P (mits er geen encpryptie is gebruikt)
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} | |
| |
| | #28 (permalink) |
| Dat kan dus niet, als je je geheime vraag kraakt, MOET je het wachtwoord opnieuw instellen (dat hoort gewoon erbij) https://memberservicesnet.passport.n...rc=hotmail.com En je geheime antwoord kan nooit hetzelfde zijn als je wachtwoord, dan krijg je een error van hotmail en kom je niet verder :P |
| |
| | #29 (permalink) | |
| Citaat:
![]() | |
| |
| | #30 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Citaat:
Zij heeft mijn ww gewoon getypt in msn, daat kan ze niet achterkomen door simpel weg mijn geheime vraag te kraken | ||
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Veilig formateren | N34X | Hardware Junkies | 10 | 2-09-2006 11:12 |
| Simp Lite - Veilig MSNen | eXistenZ | Software Junkies | 21 | 6-06-2005 12:56 |
| Doucheslang veilig? | Vraagteken | Casemod Junkies | 5 | 25-04-2005 21:52 |
| g-mail=veilig of niet | encounter | Software Junkies | 2 | 29-11-2004 11:46 |