| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Hiero een "flash"-spelletje waarmee je auto's kan "tunen", en dan vervolgens tegen elkaar kan laten racen.... - klik dan hier- |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Geinig D'r zijn meer van die spelletjes, ik zal ze eens opzoeken en hier posten als ik een keer tijd heb.En voor de echte tuning-freaks is er natuurlijk Street Legal Redline, waarin je je auto onderdeel voor onderdeel kan aanpassen ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| idd, geinig spelletje. Zal vanmiddag ff verder uitzoeken hoe het werkt ![]()
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| Lol... ik was al lekker ver, mn auto bijna helemaal getuned... ga ik ff voor slips racen... VERGEET IK MN NOS BIJ TE VULLEN STOM STOM STOMedit: er zit een flinke bug in. Als ik tweede word in een tourney dan heb ik opeen -1041$ en ik kan geen geld meer bijkrijgen... dan kun je dus gewoon opnieuw beginnen... NIET LEUK
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ik heb mijn auto overclocked naar 350, met engine-sinks, het is een watergekoelde set, maar wel met blowholes in de motorkap.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Whoohoo! Ik heb nu een Porsche Carrera GT met 1994 pk en 1621 nM en een gewicht van 1578 kg Ding trekt alles en iedereen er uit en heeft een topsnelheid van 651 mph gehaald (volgens is dat bijna Mach 1 ) Wel grappig, ik kan er de McLaren F1 makkelijk mee verslaan in Pink Slips-races en de Honda Civic haal ik nog in als ie al op 90% van de baan zit :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Porsche GT... is niks joh Dit is pas een bakkie: ![]() Monster Pimp Golf Madness
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #13 (permalink) |
| oo maar zwieke heeft ook mooie auto's hoor :P deze twee zijn mn favoriet: ![]() BMW M5 @ 1270/1626/1723 ![]() Dodge Viper GT @ 1776/1819/1927
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: IJsselstein
| Site is nu down? Maar iig, in de 'tuner mode', hoe komen jullie de laatste paar tournamenten door? Die gasten rijden me er elke keer uit, op de helft al met een paar flesjes NOS. Ik heb er dan ook heel wat, maar ik kan ze echt niet bijhouden ![]()
__________________ Mini Epaq-X <Finished!> |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Beste motor kopen, alle beste parts kopen, en je tuning aanpassen. Dan zou je zonder al te veel NOS te gebruiken alles moeten kunnen winnen. GRRR ik starte hem vanochtend weer op, en toen herkende hij geen savegames! >/ >/ >/ Ik had net bijna alle R-klasse wagens vol getuned ... >/
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| need for speed underground bug!!!??? | GoTMoRe | Software Junkies | 15 | 14-02-2004 16:23 |
| Need for Speed Underground probleem | Ultima | Software Junkies | 4 | 11-02-2004 21:53 |
| probleemtje bij nfs underground | burak | Software Junkies | 43 | 11-01-2004 19:32 |
| NFS Underground Demo | Wabs | Software Junkies | 32 | 8-11-2003 23:19 |