| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2004
| Hoi mensen, Vorige week heb ik mijn LCD schermpje binnen gekregen via een inkoopactie @ GoT . Nu werkt deze keurrig op windows gebaseerde systemeen met LCDinfo maar ik wil hem het liefste op mijn linux servertje te zetten Ik krijg alsi k met google zoek echter alleen info over andere kont-rollers dan de KS0108(b). Dit vind ik erg irritant.. weet iemand misschien een work-arround om hem aan de praat te krijgen in linux en dan vooral software hiervoor? Wij dankenu : ![]() |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Het is inderdaad een iets ander verhaal om een LCD aan de praat te krijgen onder Linux. Je had beter eerst de software-kant van het verhaal kunnen uitzoeken, maar dat is achterafpraat waar je nu niks meer aan hebt.. Er lopen hier geloof ik wel een paar jongens rond die een linux servertje met een LCD schermpje in elkaar geflanst hebben, dus waarschijnlijk kunnen die je wel helpen. Ik stel wel een MOVE voor richting Software, waar deze thuishoort ![]()
__________________ Dus... |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 april 2004
| ok thanx voor de move.. nou schijnt het echt niet zo lastig te zijn om een lcd in linux aan te praat te krijgen ik heb documenten gezien waarin je gewoon iets in de commandprompt kon typen (iets als echo <bericht> /dev/lcd/ ) en dat kwam dan automagisch op scherm. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Even naar Softe waren verplaatst .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
|
| « xp opstarten
|
bios flash » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Linux..... | -htvi- | Software Junkies | 26 | 9-02-2004 16:10 |
| een usb nic en linux? | dj_dysaster | Software Junkies | 2 | 24-10-2003 17:39 |
| linux | QuincMan | Software Junkies | 14 | 2-06-2003 15:31 |
| linux onder windows | Dj Tw@n | Software Junkies | 64 | 30-04-2003 15:36 |
| installeren onder linux | partyboy | Software Junkies | 13 | 9-03-2003 14:13 |