| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| Ik word er schijtziek van, die ^@#$#&@&$@$&@$#&&$##%@#$ PC doet het de laatste tijd ECHT niet meer, dus nu wil ik hem (zoals ik met windows 98 om de twee weken deed) formatteren, maar hoe de fcuk krijg ik dat voor elkaar in windows XP? Ik heb Windows XP (zonder service pak, crashed als ik het wil downen) en draai op een barton 2500 en heb een 20 gig harddisk (mocht dat van belang zijn.)
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| CD van XP erin, rebooten, BIOS in, boot-sequence veranderen dat ie opstart van de CD, bios saven en afsluiten, en dan start de setup van XP.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je met een DOS-diskette gaat partitioneren/formatteren krijg je FAT32 partities, wat de performance niet ten goede komt. Bovendien kan FAT32 geen bestanden groter dan 4 GB aan, wat problemen kan geven als je een image van een DVD wil maken.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Nee ik bedoelde met een opstartdiskette opstarten met cdrom, zodat je in dos blijft, dan zegtie daarna ja A:\.. dan duw je de opstartdiskettes van xp erin zodat je naar de setup kan, zo moet ik dat altijd doen... en dat is ubertraag.. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| Nou, zit nu op m'n zus pc, en heb hier een 98 boot diskette gedownt, want er staat nu niks meer op de HD. Nu meld ie echter dat de (spiksplinternieuwe) floppy niet geformateerd is in sys x: ofzoiets? Wat moet ik daar aan doen? Want nu kan ie helemaal niks ![]()
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Citaat:
En Performance omlaag in FAT32?!?! Daar geloof ik helemaal nix in. Maar goed. On topic ![]() Er zijn meer mogelijkheden om je HDD te formarteren en opnieuw een OS op te zetten.... Dit is 1 manier: - Om in BIOS te komen moet je, tijdens het opstarten, een aantal keer op "DEL" drukken. Dan kom je in het BIOS menu. -Daarin staat ook ergens "Boot sequence", waar de volgorde van booten van je randapparatuur staat (en volgens mij staat je HDD als eerst). - Zorg ervoor dat je Floppy of CD-ROM voor je HDD staat met sequence. - WinXP CD in je CD-ROM speler en dan opnieuw opstarten. - Op een knop drukken als hij er naar vraagt: "Boot from CD-ROM" oid. Daarmee installeer je weer WinXP erop en daarmee kan je ook opnieuw formarteren. | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Doet ie dat niet al automatisch als je de WinXP cd-rom erin hebt zitten?
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CPU koeler eraf halen | PsychoBram | Hardware Junkies | 7 | 3-10-2007 19:51 |
| Igloo 2500 - schuimrubber padjes eraf? | Jeanious | Cooling & OC Junkies | 11 | 30-05-2003 10:14 |
| koeler eraf? | FonS | Cooling & OC Junkies | 14 | 3-03-2003 16:39 |