| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
![]() Zie dit artikel voor een vergelijk tussen FAT16, FAT32, NTFS en NTFS5.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | ||
| | |
| | #17 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Dus een image-file van groter dan 4GB.... AH... Dat wist ik niet, leuke info ![]() Ik heb er (nog) geen last van gehad, met DVD-fikken. Ik zal er is op letten. Maar goed, waar waren we ook alweer.... Oja. Bij WinXP-PRO NL boot hij niet vanzelf op, als je de CD erin hebt... (dan moet je dus op een knop drukken, als hij er naar vraagt) Misschien dat het bij de andere CD-ROM's wel zo is, dat zou ik niet weten. Ik weet dat bij Win98-SE een mooi DOS-menuutje krijgt, waaruit je moet selecteren (bij 30secs nix doen, gaat hij automatisch via je HDD opstarten). |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 augustus 2003 Locatie: Utrecht
| Nou, het is niet goed, ik was met een vriend, en die had de ME opstartdiskette erin geduwt, maar de ME versie was een upgrade voor 98... uiteindelijk 98 kunnen installeren, maar ik kreeg zo'n zooi errors, dat ik weer heb geformatteerd. Dit ging zo drie keer, maar ik blijf dezelfde error krijgen... tips iemand? Edit: Nou, oppeens lukte alles, zonder een enkele error. Vleemd. Maar nu zit ik met het volgende; als ik via Nvidia.com drivers voor mijn GeForce 3 Ti200 de drivers windows 98 SE versie probeer te downen, kan ik niet op Go! drukken, en dus niet aan de drivers voor m'n 3D-kaart komen. Is de nieuwste versie voor 98 SE nou 45.23? Want dan download ik die gewoon...
__________________ Cheerio! ![]() The Finest Greek Ouzooo! |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| CPU koeler eraf halen | PsychoBram | Hardware Junkies | 7 | 3-10-2007 19:51 |
| Igloo 2500 - schuimrubber padjes eraf? | Jeanious | Cooling & OC Junkies | 11 | 30-05-2003 10:14 |
| koeler eraf? | FonS | Cooling & OC Junkies | 14 | 3-03-2003 16:39 |