| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 januari 2004 Locatie: Nijmegen
| Hey, Steeds als ik mijn IE open krijg ik een startpagina die ik niet ingesteld heb. In de adres balk zelf staat gewoon about:blank, maar er word dus een andere site weergegeven. Als ik de startpagina verander naar iets willkeurigs, word hij toch weer automatisch veranderd naar about:blank met die vage startpagina. Wat kan ik hier tegen doen? PS: Ik heb virusscanner en spybot gedraaid, beide neits gevonden. SaphuA
__________________ SaphuA |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Gewoon geen software installeren met spy/adware, en opletten waar je naar surft! Dat is de enige oplossing. Ben al 4 weken vrij van dat soort grappen, zonder ad-aware te draaien. heerlijk gewoon, een oplossing is: software de-installeren die dit kan veroorzaken, vanuit software menu ook programma's zoals GAIN verwijderen, in veilige modus eens ad-aware draaien, en dan is het meestal wel opgelost.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Kijken wat de bron van de pagina is? Ik heb een tijdje last gehad van een startpagina die zich vanzelf op me hdd installeerde ofzo.. Stond in Program Files..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Alle programma's waarvan je niet weet wat ze doen verwijderen, Ad-Aware 6 installeren en alles verwijderen wat je tegen komt. Grote kans dat je er dan vanaf bent. Dat soort irritante pagina's zijn over het algemeen vervelende stukjes ad-ware.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Ad-aware helpt niet tegen alles, ik draai ook Spybot Search and Destroy and die werkt wel prima! http://www.safer-networking.org/ voor spybot S&D http://www.lavasoftusa.com voor Ad-Aware |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Hey, Bedankt voor de replys ![]() Ik ben zelf heel voorzichtig met wat ik open/bezoek, maar er komt altijd wel op de een of andere manier crap op je pc. Daar valt gewoon niets aan te doen. Ik ben nou ad-aware 6 standard aan het download, kijken of het helpt. Spybot search en destroy had ik al eerder gebruikt, deze heeft hem niet gevonden. Ik heb ook al eerder in de bron van de pagina gekeken, maar de pagina staat niet op mijn schijf opgeslagen, maar staat gewoon online. SaphuA EDIT: Probleem nog steeds niet opgelost ![]()
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Je internet explorer updaten via > http://windowsupdate.microsoft.com Dan nog een keer adaware enz draaien.... Al doe ik dit bij anderen werkt het meestal wel, zelf heb ik ook nooit ergens last van met de nodige updates.... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Dit is nou de reden dat ik IE gedumpt heb en verder ben gegaan met Mozilla! Alle spyware en adaware is gemaakt voor IE, voor Mozilla werkt dit soort rommel vaak niet. Om toch nog wat nuttigs aan dit topic toe te voegen: Toen ik het vroegâh had met IE, reinstalleerde ik vaak IE, dan was het opgelost.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Najah, ik was toch al een reinstal van plan binnekort dus ik denk dat ik het anders maar even zo laat. Window Maker, ik heb al vaker van mozilla gehoord. Kun je me er wat meer over vertellen? Kan het alles wat IE ook kan? Waarom vind jij het beter? SaphuA
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
http://digitalparadox.org/images/windowsbug.jpg en er openen 200 kladblokjes. Open hem via mozilla en er staat simpel "The image cannot be displayed, because it contains errors." Ook werkt officieel de Rabobank online banking niet met Mozilla, maar kopier je de inlog-pagina naar Mozilla dan kan je gewoon inloggen. Het is soms iets meer moeite met Mozilla om bepaalde dingen te openen, maar je krijgt er nooit gezeur mee dat startpagina's niet openen omdat er maar héél weinig Mozilla gebruikers zijn tegenover IE gebruikers. De reden dat ik het gebruik is simpel, ik vind IE klote werken, daarnaast is Mozilla standaard met grijze buttons ook in CJ style. IE heeft met al die feestkleurige browserknopjes het uiterlijk een beetje verpest vind ik. Maar Mozilla heeft ook voordelen! Er is een hele mooie functie: Block images from this server. Als je de banners op een bepaalde site irritant vind, en ze staan niet op dezelfde server gehost, dan kan je die banners gewoon blokeren! Wil je het unblocken, simpel rechtermuisklik op de image, en Unblock images from this server. Ook kan je lekker makkelijk de URL van plaatjes kopieeren, veel breezah-MSN gebruikers slaan het plaatje op hun eigen PC op en verzenden het dan via MSN naar je. Bij mozilla is het gewoon zo: Linkermuisknop op image, Copy image location, en de URL naar het plaatje staat op het plakbord. Doe je bij MSN vervolgens ctrl+v , dan staat het linkje naar het plaatje er gewoon. Ook heeft Mozilla een View Image functie, die ook onder de linkermuisknop zit. Klik je daar op, zie je gewoon het plaatje, handig als er irritante Flash banners op een site staan, en je een plaatje gewoon even rustig wilt bekijken. Hier klikte ik met de rechtermuisknop op het knopje Forum, je ziet wat er allemaal mee kan. Ook kan je de link in een nieuwe tab (Mozilla heeft Tabbed Browsing ondersteuning.) Probeer Mozilla gewoon eens voor een tijdje, uninstallen kan altijd nog .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Mozilla is gewoon een hele fijne browser. Je kan er veel mee mee dan IE en ik vind het een stuk fijner werken. Je kan Mozilla browser instaleren en je hebt ook Mozilla FireFox (voorheen Firebird). Ik vind FireFox persoonlijk lekkerder werken dan de gewoone Mozilla browser. Ook een grrot pluspunt is dat Mozilla *PNG bestanden met een transpery (hoe je het ook mag schrijven) goed laat zien, IE laat 1 groot vierkant blok zien ![]() Net wat TwM zegt, uninstallen kan altijd later nog ![]() Enigste nadeel is dat ik nog niet een werkende plugin heb gevonden voor Java onder Firefox, kan iemand mij daar mee helpen? ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows gaat niet automatisch uit | The_Thing666 | Software Junkies | 4 | 6-01-2005 16:10 |
| Kan me startpagina niet meer instellen | tongue_of_colicab | Software Junkies | 4 | 22-06-2004 17:53 |
| scherm gaat niet aan bij opstarten | Frenger | Hardware Junkies | 12 | 2-12-2003 21:46 |
| plaatjes laden gaat niet :S | Dj Tw@n | Software Junkies | 5 | 23-08-2003 13:37 |
| LCD aansturing gaat niet | the widow maker | Software Junkies | 21 | 7-08-2003 22:33 |