| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #17 (permalink) | |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
:PEn wat is er mis met Mozilla? Ik had eerst ook zoiets van "IE kan alles wat ik nodig heb", maar toch een keer Mozilla Firebird (uitgeklede versie van Mozilla) geïnstalleerd en die gebruik ik inmiddels een aantal maanden met veel plezier. Ik gebruik IE alleen nog als het echt niet anders kan (Windows Update, slecht gemaakte websites). Met een Moz-based browser ben je gewoon veel minder gevoelig voor malware, Ad-aware vindt bijna nooit iets terwijl ik na een uurtje surfen met IE al aardig wat hits heb. Bovendien kan Mozilla alles wat IE kan (mits webdesigners zich enigzins aan de standaarden houden) en nog veel meer. Het is een open-source project met goede plugin-ondersteuning, dus er zijn heel veel leuke en handige uitbreidingen te downloaden. Bovendien is er ondersteuning voor skins, dus zit je niet vast aan de knopjes die er standaard in zitten.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. | |
| | |
| | #18 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| ||
| | |
| | #19 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| voor zover ik weet heeft IE ook geen IRC client? Ik heb tenminste dat als ik op een IRC link douw dattie dan mn IRC client opent (mIRC) (in IE maar ook in Mozilla (gebruik ik nu)) En nog een paar voordelen van Mozilla Firefox 0.8:
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Ik gebruik ook mIRC als IRC-client en mijn browser als browser :P Je kan ook FTP-en met IE en Moz, maar daar gebruik ik liever ook een FTP-programma voor want via de browser FTP-en gaat voor geen meter ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| Citaat:
| |
| | |
| | #22 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Citaat:
Als ik op de plugin klik dan word ik naar een pagina doorverween, download ik de plugin en die is alleen voor Mozilla (niet FireFox). Als ik die instaleer heb ik nog steeds geen Java ![]() Weet iemand waar ik de goede plugin vandaan kan halen, Demoniac of TWM misschien? | ||
| | |
| | #24 (permalink) |
| Geregistreerd: 14 juni 2003 Locatie: Nijkerk
| Lol blackgoth :P Die heb ik ook aanstaan maar als ik naar http://www.leejoo.nl ga dan zie ik in het linkermenu en groot wit vlak staan om die plugin binnen te halen, en dat is Java. Kijk jij maar eens wat erbij jou staat. |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| bij mij werkt dat menu gewoon hoor, en ik gebruik ook Firefox... maar volgens mij heb ik virtual machine draaien... Op de site van sun zou je het gewoon moeten kunnen vinden hoor :P
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Citaat:
http://java.sun.com/update/1.4.2/j2r...ndows-i586.xpi die moet je installen en dat heb je java | |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Om even terug te komen op het eerste probleem. Probeer eens naar die link te zoeken in je registery. Daar wordt je startpagina opgeslagen en kan je hem gewoon aanpassen.
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Voor de mensen die verder willen discussiëren over FireFox: FireFox 0.8
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Citaat:
Spybot & Ad-Aware, doen prima hun best, maar jammer genoeg zijn er van die rare dingen, die zelfs geen virusscanner (oid) kan verwijderen, ik had ook tijdje last van zo'n startpagina, ik heb op aanraden van een vriend Mozilla geinstalleerd, en nu heb ik géén adware/spyware, niks meer, zelfs geen virussen via mIRC meer, maar ik vond Mozilla in het begin on handig in het gebruik.....moet je mee leren om gaan. [url=www.mozilla.org]mozilla.org[/ur]
__________________ Back.. Alive and kickin'. | |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows gaat niet automatisch uit | The_Thing666 | Software Junkies | 4 | 6-01-2005 16:10 |
| Kan me startpagina niet meer instellen | tongue_of_colicab | Software Junkies | 4 | 22-06-2004 17:53 |
| scherm gaat niet aan bij opstarten | Frenger | Hardware Junkies | 12 | 2-12-2003 21:46 |
| plaatjes laden gaat niet :S | Dj Tw@n | Software Junkies | 5 | 23-08-2003 13:37 |
| LCD aansturing gaat niet | the widow maker | Software Junkies | 21 | 7-08-2003 22:33 |