| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| Hoe kom ik, als ik de pc opstart in een menu waar ik zelf m'n gang kan gaan en zelfs commando's kan intypen net als in dos? Want ik kan op internet niets vinden en ik heb het echt nodig nu want ik moet me bios flashen, want mn hardware zeurt erom omdat ik er een extra 512 bij wil doen.Of moet je eerst formateren voordat je toegang krijgt dat jezelf je gang kan gaan en bijv a:/ blabla kan intypen Modbreak Ik heb de startpost even aangepast. Je was al een keer gewaarschuwd in een ander topic en daar kreeg je een slotje. Verbeter je spelling (hoofdletters & punten, ABN, logische zinnen) anders gaat deze net zo makkelijk op slot. Ruben (Strakke-Wappie) |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Hmmm, waarom maak je nou weer een nieuw topic En is je shift nog steeds kapot?
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Moet je BIOS flashen om er 512 MB bij te steken? Lijkt me sterk... Computers zijn vreemde dingen, maar dit gaat wel ver. En trouwens, als je niet eens weet hoe je je BIOS kunt gaan flashen, is het flashen oom niet voor jou vo handing, lijkt mij. Een BIOS flashen is toch wel risicovol. Maargoed, wie weet snap je er wel alles van.
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Als je zorgt dat je BIOS-image voor jouw moederbord is dan is het niet zo gevaarlijk om te flashen hoor, enige waar je ff op moet letten is dat er niet iets gebeurt waardoor de spanning weg kan vallen (3 wasmachines tegelijk aan ofz want als dat gebeurt tijdens het flashen is het heel lastig om je BIOS weer tot leven te krijgen.
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| hoelang duurt dat flashen eigenlijk? Want als ik dat wil doen mmoet ik oppassen...hier heb ik een stroom-"dal", wat mijn pc neit aankan, en daardoor was laatst mijn windows naar de *piep* omdat ik SP1 aan het installen was.. ![]() |
| |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Paar seconden tot enkele minuten, heb mijn BIOS geflashed van mijn Radeon PRO, duurde een minuut, daarna zwart scherm... aan laten staan voor nog een half uur (je weet maar nooit waar ie nog mee bezig is). Toen begeurde er niets meer, alles was doodstil, dus even een reset gedaan, en voilą, start gezond op :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Ati Flash, Tv out overleden? | the-system | Software Junkies | 6 | 1-09-2004 20:45 |
| Deafault BIOS settings in geflashde BIOS? | SaphuA | Software Junkies | 9 | 25-05-2004 16:59 |
| BIOS steeds terug naar standaard BIOS | Masterslave | Hardware Junkies | 3 | 16-03-2004 23:15 |
| Flash Game | Masterslave | Area 1337 | 15 | 4-03-2004 18:34 |
| [n00b][bios flash]Files op floppy zetten voor BIOS flash | Masterslave | Hardware Junkies | 2 | 17-09-2003 14:32 |