| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Wat een gezellige topic titel ![]() Misschien is dit wat? http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=en
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 mei 2003
| dank je hoe kwam jij dan aan die info ? maar ik wil dus alleen in het begin van het opstarten in de dos modes ofso kome dan ik ken intype A: enso... ik wil me bios namelijk ff flashen want zo ken ik me extra 512 mb er niet in proppe ik heb een PE667ultra van gigabyte (P4 2.8 GHZ) en via command prompt als ik al in windows zit gaat ook zo lekker >( met flashe |
| |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Zijn die floppy's ook om in DOS te booten? Voor zover ik weet kan je dan XP installen als je geen CD boot support hebt op je PC. Om iets als DOS te nemen, kan je het beste naar www.bootdisk.com gaan.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Ten eerste, wil je je Topic naam aanpassen dit slaat nergens op. Ten Tweede, is je shift kapot ofzo? Ten Derde, Windows XP gebruikt MS-DOS niet meer voor het opstarten zo ver ik weet dus.. Hoe je moet biosen flashen staat meestal op site van gigabyte zelf...
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| |
| | #7 (permalink) |
| ja hun hebben het over een opstartdiskette en dat slaat nerges op want dit is xp >/ als ik me opstart cd gebruik of diskette whatever gaat ie gelijk zeiekn om een installatie van windows of een formatatie en dat wil ik helemala niet het een igste wat ik wil is dat ik op het knopje van de pc druk dan op een of andere 'magische toets druk' en dat ik in een dos achtig menutje kom waar ik bijvoorbeeld A: of C: of D: handmatig ken intikke ik ken echt nerges info vinden op internet ![]() zoek al uren en als ik eerst naar windows ga en dan naar command prompt werkt het uiteraard niet want dan draai twindowsop de achtergrond en in de computerwinkel wete die gasten het ook niet en ik moet het hebben want ik moet updaten anders ondersteund me moederbord 1 gigabyte geheugen niet ik zit nu met 512 te werke ... en dat is klote want het kost wel ff 135 euro |
| |
| | #9 (permalink) |
| hoe kwam jij aan die info ? ? eindelijk goeie info in me handboekje van het moedrebor staat info alsof het uit 1990 komt ofso en me moederbord ondersteunt pentium 4 3.06 ghz met HT llolhardstikke bedankt ik ga nu ff proberen.... ![]() |
| |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Nou, het staat allemaal vrij duidelijk op de site van gigabyte En wil je nu Aub wat aan je shift knop doen...
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| command & conquer installeren op win xp | rietveld | Software Junkies | 8 | 1-10-2007 07:57 |
| Command & Conquer 3: Tiberium Wars | ThrillFreak | Software Junkies | 14 | 20-03-2007 19:01 |
| Command shutdown work stadion | brantje | Software Junkies | 1 | 8-07-2005 14:06 |
| MSdos prompt venster sluiten direct na het openen. | N34X | Software Junkies | 11 | 31-05-2004 23:54 |