| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 februari 2003 Locatie: emmen
| k heb vanmorge ff knoppix gedownload enj nu wil ik een mp3 speler installeren. maar ik zie geen *.exe bestand of zo iets dergelijks. kan iemand helpen??? ![]()
__________________ m`n site is bijna af met forum :-) www.casenerds.cjb.net mep mee http://www.noobers.com/meppen.php?id=4604 nieuwe casemod 35% |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Lol, ik raad je aan om is een manual te lezen, linux werkt COMPLEET anders enzo... Je hebt een commander (soort msdos ofzo ) waarin je commandos typt, simpel uitgelegt dan, op de site van knoppix vind je wel wat meer info denk.XMMS is trouwens een leuk mp3 spelertje voor linux!
__________________ FilmFreakz |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Rotterdam
| Zelfde probleem had ik met het installeren van Apache op mijn server. Ik allemaal tuto's gelzen en geprobeerd aan de hand daarvan te installeren, maar ik kreeg het niet voor elkaar. Nu draait er gewoon WinXP op mijn servertje, totdat ik iemand tegenkom die mij met linux kan leren werken. Bij nader inzien is het nog mooi ook dat ik Win draai, anders kon ik geen MOHAAS servertje draaien ![]()
__________________ :: /Specs\ :: http://www.dutchheroes.com/ :: WaterChiller operatief :: CPU temp -4 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Wierum, N-O Friesland
| Ik heb wel lol in Linux, het is ff door bijten, en geen Windows-oplossingen gebruiken bij een probleem, en dan is er best mee te werken met dat Linux. Ik heb RedHat8.0 (thanx to DjGeRo & Hummel-X) en dat is makkelijk te installeren, makkelijk in de omgang en snel.... een leuke Linux uitvoering om mee te oefenen. En als je je Windows installatie niet wil vernaggellen en je wil toch eens kijken wat Linux is en doet, probeer dan idd Knoppix eens, die werk gewoon vanaf de CD, en heeft geen HDD nodig! Dus CDtje erin, booten: Knoppix...., CDtje eruit, rebooten: Windows.... easy ![]()
__________________ Créateur de l'innovación F T W! Support your local B R M |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 29 januari 2003
| ik moet mijn windows ook maar is schoon maken, zitten weer allmaal vet vlekken op, maar ja, student, ramen zemen vergeet het maar. 'komt wel' je kent het vast wel, standaard instelling. nou worden bij ons in de flat de windows wel van buiten gewassen door een profesioneel bedrijf, maar daar betalen we dan voor he. maar even zonder gekkig heid, ik gebruik windows enkel om is wat te gamen, voor de rest linux 24/7 altijd, voor alles. Mn server en mn workstation en wil best mensen helpen (zolang ze niet te belabberd zijn de HOWTO's e.d. te lezen) linux is ook simpel, als je het eenmal weet doe je dingen makkelijk en beter dan in dat ramen ding waar jullie het over hebben.
__________________ We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Geregistreerd: 31 december 2002 Locatie: IJsselstein
| Citaat:
) dan is et erg vet ![]() Super mooi grafisch enzo... IMO het best als workstation bruikbaar! Jammer dat het wat onbekent is ![]() www.lycoris.com (Vetter als KDE 3.1 trouwens, meer opties enzo, is wel gebaseerd op Gnome/KDE ik weet ook niet precies (tijd geleden) maar ik ben nu debian aan et installe )
__________________ FilmFreakz | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
waarom knoppix, neem red-hat kun je veel meer mee, hoef je ook geen mp3 speler te installeren en je hebt het makkelijke rpm formaat, dat is wel klikken en installeren. en voor de andere gevallen zegt de readme meestal: "./configure" (of sh configure) "make" "make install"
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Citaat:
![]() | ||
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| oeps ![]()
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| 80 MM fan installeren | Sjoerd805 | Casemod Junkies | 3 | 11-11-2007 19:18 |
| knoppix installeren | Hellion | Software Junkies | 5 | 15-02-2006 08:29 |
| [LCD] KS0108(b) onder linux | Webgnome | Software Junkies | 3 | 19-04-2004 14:09 |
| maffia installeren | GBCHEATER | Software Junkies | 13 | 10-02-2004 17:55 |
| linux onder windows | Dj Tw@n | Software Junkies | 64 | 30-04-2003 14:36 |