| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2004
| Laatst heb ik een DVD-ROM gekocht (die had ik nog niet...) en ik heb hem vandaag geinstalleerd. Het inbouwen in de kast ging goed, voor de zekerheid heb ik mijn CCFL uitgelaten. Hij startte op en de BIOS die herkende gelijk de nieuwe DVD-ROM, mooi dus... Na het aanzetten van mijn CCFL stopte mijn PC'tje echter ![]() CCFL eruit, DVD-ROM weer op de voeding en hij startte op. Windows opstarten duurde op de een of andere manier ietsie langer dan normaal. Windows opgestart... Hardware herkent, maar ik moest de PC ff overnieuw opstarten van mijn lieve Windows En toen begonnen de problemen, het Windows Boot-scherm bleef heel lang staan (4-5 minuten, het balkje liep wel). Ik heb hem op een gegeven moment gereset en gekeken of Linux het nog deed, die deed het wel en gaf ook aan dat er nieuwe hardware gevonden was, mooi dus... Maar toen ik weer ging windows-en startte hij langzaam, maar wel goed op, ik logte in, ik zag mijn achtergrond en meer niet, geen startbalk, geen pictogrammen, niet mijn o-zo-strakke actieve desktop ( :P ). Zou iemand een gouden tip weten om mijn Windows weer gewoon te laten werken? |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003
| Citaat:
| |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 januari 2004
| K, als je hem fftjes laat ronken dan kom ik weer in mijn oude vertrouwde desktop (na ongeveer een kwartier). En als ik iets probeer te doen via mijn DVD-ROM loopt de pc vast... Na een paar minuten laat hij wel de inhoud zien van de CD die ik erin heb gedaan... IK dacht dat het misschien aan de fans zou liggen (stroomvreters?) dus die heb ik er OOK uitgetrokken, dat hielp dus ook niet... Hij start nog steeds ongelooflijk langzaam op... Als het aan mij ligt ga ik morgen denk ik wel ff naar de Vobis (gebruik maken van garantie :P ) |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Het zou heel goed kunnen dat je voeding te maken heeft met peik spaningen waar ze echt niet tegen kunnen, dat maakt de voeding onstabiel en onbetrouwbaar. en dat op zijn beurt weer de hele pc. Probeer eens een andere voeding ( weet niet wat je er nu allemaal hebt aanhangen en heoveel watt ie is ) |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Citaat:
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Een 80 aderige kabel heeft 80 draadjes en een 40 aderige heeft 40 draadjes. De 80 aderige zijn ook vaak wat dunner dan de 40 aderige. Als je ze naast elkaar ziet liggen zie je 't verschil direct, anders ff tellen ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows opstart probleem | SupReme | Software Junkies | 17 | 28-05-2007 14:33 |
| Serieus Windows probleem | Don Zalmrol | Software Junkies | 22 | 2-09-2006 22:31 |
| Windows 98 install probleem. | Gizmo | Software Junkies | 0 | 13-01-2004 16:51 |
| Probleem met windows ME | plieshout | Software Junkies | 3 | 9-11-2003 17:49 |
| Probleem met windows installeren.... | mir4dor | Software Junkies | 10 | 17-10-2003 21:57 |