| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| Mn Quake III Arena wil niet meer online gaan, nadat ik adsl gekregen heb... Ik heb al een port geforward, poorten 27960 t/m 27969, die ik gevonden had met Google, maar dan krijg ik nog maar iets van 5 servers ofzo... Terwijl toen ik een 56 K lijntje had de hoeveelheid servers niet eens op mn scherm pastte... Wie o wie kan mij helpen... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je kan bij de Speedtouch ook een IP-adres opgeven waar automatisch alle poorten naartoe geforward worden die je niet in je NAT-lijst hebt staan. Let wel op: dit is makkelijk om te testen, maar niet aan te raden om permanent te gebruiken als je geen firewall op je PC hebt draaien. Je bent erg gevoelig voor hackers als al je poorten open staan!
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Zwijndrecht
| DMZ ofzoiets heet dat toch wat jij bedoelt Demoniac? Dat heb ik ook omdat welke poorten ik openzet ik NHL 2004 anders niet kan spelen, zet ik alleen nooit uit (wat met een simpele klik kan :P) , dan staan wel gelijk alle poorten open ja, maar nog geen last gehad van hackers of wat dan ook.
__________________ < Krijgt pas een nieuw systeem aan einde van dit schooljaar, duurt nog 7 weken :'( :'( > |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 31 januari 2003 Locatie: Wijnjewoude
| En dan Ice T; dat is juist de vraag... bij mij heet het btw NAPT maarja... Een simpele port forwarden kan ik wel dmv invulen bij NAPT (oa gedaan voor dc++ en mn site...), maar een transparante poort forwarden... Moet dat dan bij Multi-NAT Entries of bij default sever?? en wat moet ik daar dan invullen... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Als je screens van die pagina's kan posten hier of gewoon effe naar mij kan mailen kan ik je misschien wel helpen.... Mij lijkt het juist dat je de firewall uit moet zetten.. maar die heb je schijnbaar al uit staan |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Al je poorten eens proberen te forwarden? Het klinkt raar, maar als jij er daardoor wat servers bijkreeg, krijg je misschien wel alles als alles open staat? Gewoon proberen zou ik zeggen... eXistenZ had het ook al gezegd, maar ik weet nog steeds niet of je het al geprobeerd hebt...
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Call of Duty online werkt niet :( | masterwebber | Software Junkies | 5 | 16-05-2004 14:13 |
| Kan niet meer online gamen | Masterslave | Software Junkies | 12 | 27-11-2003 05:01 |
| MSN komt niet online | FireWurX | Software Junkies | 7 | 1-10-2003 22:53 |