| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 april 2004 Locatie: schiedam
| Goedendag, Vandaag heb ik een vrije dag, en ik moest dus me ooms pc ff fixen even windows XP erop zetten. Maar nu is het nogniet zo ingesteld in zijn bios dat als de windows XP cd erin zit als hij opstart.. dat hij dat gebeuren krijg van druk op enter om verder tegaan ofzow. en dan krijg je dat hele installatie gebueren mijn vraag is nu.... weet iemand de instellingen van de bios zodat hij wel opstart et cd-rom... alvast bedankt en met vriendelijke groet Mika4D |
| |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| In de bios moet je even zoeken naar de "Boot Sequence". Als je deze instelt dat hij eerst de CDrom pakt, en daarna pas de HDD, dan zal hij opstarten van de CDrom als daar een bootable cd inzit (zoals WinXP). Kijk hier ook maar, van begin tot eind een tutorial hoe je Windows XP installeert (met screenshots): http://www.wown.com/articles_tutorials/wxpinstl.html ![]()
__________________ Dus... |
| |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows XP 64-bit !? | Raptor | Software Junkies | 6 | 21-06-2004 18:47 |
| windows 98 | Foxie | Software Junkies | 3 | 26-04-2004 19:36 |
| windows xp | burak | Software Junkies | 16 | 16-01-2004 21:37 |
| Windows+ ... | squid | Software Junkies | 32 | 8-01-2003 14:52 |