| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik speel een middagje BridgeBuilder nu, en vind het een heel leuk programma! Je moet er 15 bruggen in ontwerpen in de klasse van makkelijk tot bijna onmogelijk, in een zeer simpele interface :P. Hier mijn bruggen: Supersimpel begin dingetje 2 stukjes aan elkaar ![]() Hier word het moeilijk Nog eentje.. Eitje ![]() Deze was echt moeilijk! Grote brug Grotere brug Hoe simpel kan het zijn :P Grootste brug Deze was ook niet makkelijk.. w00tz0rz ![]() Show hier nu je eigen bruggen, of stel vragen over hoe die ene brug nou moet .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik heb het van de site van Gotmore: http://members.home.nl/mark.molema/bbdemo.exe
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik had de link al eens gepost in het lol-topic. Erg simpel maar leuk programmatje, het houd je wel even bezig... Heb je ook Pontifex al geprobeerd? kun je van die bruggen bouwen die met kabels werken, zoiets als "de zwaan" in R'dam... EDIT: Widow, ik mis de 15e brug die was pas moeilijk....![]() |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Hahaha ik heb dat spel eens gezien op een LAN, toen zaten ze het op een beamer te spelen. Op een keertje had die gozer een brug gemaakt die net achter het treintje aan instortte, echt een Indiana Jones effect ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| heb t ook maar eens gedownload.. maar damn wat verslavend zeg!!!! nou ga ik die pontiflex eens proberen
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 september 2003 Locatie: Galder
| http://www.bridgebuilder.de/ daar staan alle versies.... die pontifex is wel leuk, maar veeeeeeeeeeelste makkelijk in t begin. Bridge it ziet er ook wel leuk uit, maar dan moet je perse een nvidia kaart hebben.. . en die heb ik dus niet op deze computer.Ik ga nu pontifex 2 maar eens proberen.
__________________ Project Centurion All Star: 50% {||||||||||..........} Project Battle server: 50% {|||||||||...........} |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show hier je LCD schermpje | Bart_Banaan | Elektronica Junkies | 69 | 1-03-2008 20:18 |
| Show hier je casemod mislukkingen! | the widow maker | Casemod Junkies | 22 | 28-06-2004 11:21 |
| Show hier je reservoir ! | Li-Unit | Casemod Junkies | 72 | 7-03-2004 13:03 |
| Vriendin of ex vreemdgegaan? Show hier haar foto's | Mr.Stallone | Area 1337 | 12 | 27-08-2003 22:13 |