| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 juni 2003 Locatie: Hoofdstad van N-H
| Idd al zeer oud (lees: een jaar of 2). Ik weet het nog, dat we op een LANparty Cstrike naast ons hadden liggen en allemaal BridgeBuilder gingen spelen ![]() Pontifex is een mooie versie, maar idd sim-pel... Leuk dat dit is teruggekomen... Ik was het bijna alweer vergeten dat het was. BTW: Op Campzone 2 hebben we IRL Bridgebuilder gespeeld Het had toen zo F&*$ing veel geregend toen...Wie heeft daar nog pics van??! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| Op de site van BB staat ergens een dl voor de laatste levels.... Volgns mij zijn het de .lvl bestanden in de BB dir, die van mij gaan tot .lvl15, die van jouw waarschijnlijk tot 10 Het is 70KB, is anders nog te meelen..... EDIT: En mensen ? gaat iemand hier nog level 15 posten ?! ja, het is mij al gelukt..... ![]() |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Geregistreerd: 7 maart 2003 Locatie: Dordrecht
| Citaat:
![]() | |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| 15 is super easy... lol. Ff kijken of ik het nog op de computer heb staan.. Edit: Kan me plaatje niet uploaden Maar komt ongeveer op hetzelfde neer als die van Mir4dor, alleen had ik nog een losse 'link' aan het einde die dan omlaag zou klappen/vallen tegen de andere kant.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| ![]() Dat is die laatste brug. Hij kantelt naar links en het 'klepje' rechts kantelt naar rechts zodat de trein erover kan rijden. Tijdens rijden kantelt ie wel weer een beetje terug, maar hij gaat als ie erover is weer 'terug'.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #30 (permalink) |
| Geregistreerd: 21 april 2003 Locatie: Amsterdam
| @ defecto: idd, dat is 'm. Ik had ook zo'n soort bouwwerk maar sinds ik weer één of andere niet te repareren fout in windhoos had, heb ik maar weer een fresh install gedaan en ben dus nu al m'n bruggen weer kwijt ![]() |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Show hier je LCD schermpje | Bart_Banaan | Elektronica Junkies | 69 | 1-03-2008 21:18 |
| Show hier je casemod mislukkingen! | the widow maker | Casemod Junkies | 22 | 28-06-2004 12:21 |
| Show hier je reservoir ! | Li-Unit | Casemod Junkies | 72 | 7-03-2004 14:03 |
| Vriendin of ex vreemdgegaan? Show hier haar foto's | Mr.Stallone | Area 1337 | 12 | 27-08-2003 23:13 |