| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Het valt mij op dat de Omega en DNA drivers iets toevoegen aan de naam van je videokaart (de naam van de maker van de driver) bij beeldschermeigenschappen. Kun je dit zelf ook ergens aanpassen? Lijkt me wel grappig project En kun je dan ook de naam van je videokaart aanpassen? (Lijkt me leuk om daar te zien staan;ATI RADEON 9800 OC (jensen clocked) :P voor de mensen met een WC setje: ATI RADEON 9800 WC (built by "xxx") :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| BIOS hack? Hoe diet Omega/DNA dat dan? Ik denk eerder dat het de .ini is, ik ga daar eens even kijken :P En anders moet ik gewoon mijn BIOS backuppen, en dan met een BIOS editor de naam aanpassen? LOL
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Nou het lukt me niet hoor die ini files :'( Heb ook al geprobeerd dat Omega logo te veranderen in paint (wat je ziet als je kijkt in je CP). Lukt ook niet Tegenvaller...
| | |
| | #7 (permalink) |
| iemand een idee welke .ini ik moet hebben? is er dan niemand die dit ooit geprobeerd heeft? T lijkt me echt wel lachen (tja, ik hou nu eenmaal van modden, en graka's zijn mijn favoriet)!
| | |
| | #9 (permalink) |
| geen resultaat (slechts 2, onbruikbare). Toch bedankt voor je hulp!
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Citaat:
Maareh, @ jensen. In een van de inis moet et staan, ik kijk ff wat ik kan vinden
__________________ http://www.permafrost.cc | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| IIg, de driver files: Apparaatbeheer -> Beeldschermadapters -> eigenschappen videokaart -> Stuurprogramma -> Stuurprogrammagegevens et omega logotje: C:\WINDOWS\system32\omega_drivers.bmp der zijn een hoop binare .sys bestanden. Mss moet je die es doorspitten met bijv winhex.
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Och ik heb nu weer de ori drivers, kijken wat de verschillen zijn, maar dit is monnikken werk :'(
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| video kaart met budget van 200euro | zeilgekje | Hardware Junkies | 18 | 13-06-2007 19:09 |
| Video kaart/Hdtv | CraXz | Hardware Junkies | 0 | 2-07-2006 19:23 |
| GROTE video kaart troubles :( | Raptor | Hardware Junkies | 10 | 23-02-2004 16:53 |
| Welke Video Kaart | Cyrus The Virus | Hardware Junkies | 12 | 18-08-2003 23:00 |
| video kaart | vanderstoep | Cooling & OC Junkies | 13 | 28-05-2003 07:12 |