| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik vroeg me af hoe serieus het probleem met mijn server is. Een paar mensen beweren dat mijn plaatjes het niet doen. >/ Test plaatje: ![]() Weet iemand waarom mijn server het bij sommige mensen niet zou doen?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Werkt goed hoor! Iemand heeft al "nee" gestemd, misschien handig als de dader zich bekend wil maken? ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Werkt mijn server wel bij jou, flep? Hier een random pic: Als die het wel doet dan ligt het dus niet aan de Apache 2.0 software waarmee freak en ik een servertje hosten, maar aan iets anders .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Hoe doe je dat overigens? Radom pict? Kun je dat gewoon met een html/php tag doen en dan de plaatjes automatisch vanuit een map importeren? Je plaatjes doen het perfect!
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Citaat:
![]()
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 januari 2003 Locatie: Hillywood
| Ik vind het een beetje overbodig een heel topic met poll hiervoor aan te maken. Je pic is duidelijk te zien, dus daarom eem move naar Software Junkies voor het troubleshooten van je webserver.
__________________ Dus... |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 november 2003 Locatie: 127.0.0.1
| Ik zie wel et plaatje van je LCD, maar niet het plaatje wat ik eigenlijk zou moeten zien... /edit Volgens mij moet je ook poort 81 en 8080 open zetten, heb je dat wel?
__________________ eXistenZ Mk.1: 80% | eXistenZ Mk.2: 30% | eXhost.nl |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Citaat:
Edit: ZIjn server kan ik niet bereiken, tijdens het pingen wordt de naam wel omgezet in een IPadres (dus wel bekend bij DNS), maar ook het pingen naar zijn IP loopt dood.
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| mijn server draait op 81. Dat is toch normaal? Of hebben we nu de fout tepakken?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Server] PHP/HTML Server opzetten | Raven | Software Junkies | 16 | 24-08-2005 16:36 |
| Test help | HardcoreRaver | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 24-02-2005 19:49 |
| Test PSU | GBCHEATER | Elektronica Junkies | 19 | 30-09-2004 21:54 |
| Test psu | Frenger | Elektronica Junkies | 4 | 14-10-2003 20:06 |