| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Heey luitjes! ![]() Ik zit zo eens te kijken naar dit forum, en het valt me op hoe perfect dit forum is geintegreerd in de website (of andersom natuurlijk). Kan ik dit ook zelf met een eigen gemaakt forum doen? Of moet ik heel veel kennis van php hebben? Ik heb al gezocht in de phpBB download database, maar daar staan eenvoudige dingen zoals een log-in bar maken op een losse pagina. En hoe hebben jullie de reclame erin gezet? Het ziet er echt gelikt uit! Iemand die me wat tips kan geven (alles is welkom).
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| CJ is redelijk complex. Ik snap de basis van php, maar ik kan het (nog) niet toepassen. Dat is dus flink balen. (Vraag voor de maker van CJ, heb je php gebruikt of komt alles van mods?). Ik wil zelf een kleine website met een mini forum gaan beginnen, omdat ik waarscheinlijk mijn eigen bedrijf ga starten. ![]()
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| anders vraag je het toch gewoon aan redox? www.redox.tk of www.redoxstudio.tk was het d8 ik |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Linkje dood? :'(
| | |
| | #8 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Het forum is phpBB, omdat het gewoon goed werkt en zelf een forum maken een ongelofelijk werk is. De frontpage (incl admin ) is handwerk van Redox voor zover ik weet ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Het is gewoon heeel veel tijd en best wel veel kennis van php(BB) om een website als CaseJunkies.com te maken. Je kan 'gewoon' de tabellen aanpassen etc. Maar als je dingen aanpast brengt dat weer fouten met zich mee in andere delen van de website etc. Kost dus gewoon veel tijd, en als je gewoon een beetje kennis van php(BB) hebt kom je al een heel eind...
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Dat had ik zelf ook al bedacht, maar die structuur, daar zit het hem juist in. [edit]Laat maar zitten... Maar toch bedankt! Ik ga het wel proberen met een simpele HTML pagina, waar ik stukjes PHP aan toe voeg. ![]()
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Premade phpbb | sukkeltje456 | Software Junkies | 6 | 3-12-2007 17:20 |
| Beveiligingen phpbb-forum | Goulashkroketje | Software Junkies | 4 | 26-03-2005 18:08 |
| PhpBB Forum | Quoctrung | Software Junkies | 16 | 22-08-2003 21:12 |