| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #16 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Als ik op me nieuwe hdd zit kan ik niet in m'n Users map komen van de andere hdd. Komt dat doordat ik een wachtwoord ingesteld heb? En hoe zou ik het anders op kunnen lossen? Ik krijg een "geen toegang tot deze schijf" bericht als ik de partitie wil openen. Andere mappen op die schijf (bijvoorbeeld m'n shared folder van kazaa) kan ik wel gewoon openen/kopiëren.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Je Users map is waarschijnlijk inderdaad beveiligd, maar als het goed is kan je dat met het Administrator-account oplossen door eigenaar van de map te worden. Hoe dat werkt is wel te vinden met google. (rechter muisknop op de map, delen en beveiliging en hoe het dan verder moet weet ik niet precies)
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| Dan moet je op extra en dan op map opties, en dan moet je onder weergave het vinkje voor eenvoudig delen van bestanden gebruiken weghalen. Dan kan je rechtsklik op je map doen en kan je de users aanpassen. |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Administrator Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Citaat:
Staat bij mij uit binnen een uur nadat ik Windows geïnstalleerd heb, dus daar denk ik nooit aan :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Carpento's visie op waterkoeling.. Carpento: ik koel mn antieke systeempje wel met boerenlucht Demoniac: amoniakhoudende lucht, voor verbeterde warmteafvoer? Carpento: Betuwse slaapkamer ruftlucht | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Dus dat moet dan via de 120gb hdd waar die map op staat? Dan moet ik even m'n kast weer openhalen. ![]()
| | |
| | #22 (permalink) |
| Maar ik dacht juist dat ik klaar was en gewoon m'n bestanden kon overzetten.. Maar dat kan dus blijkbaar niet. Maar ik ga het zo snel mogelijk doen. En bedankt voor de hulp!
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Nieuwe kast en nieuwe voeding | DaLamaMan | Hardware Junkies | 21 | 17-01-2008 20:57 |
| Nieuwe PC, windows installeren | PsychoBram | Software Junkies | 31 | 15-09-2007 19:17 |
| Nieuwe voeding, nieuwe kast, verlichting knippert, boot niet | hellraver | Hardware Junkies | 5 | 15-08-2007 19:38 |
| Windows 98 install probleem. | Gizmo | Software Junkies | 0 | 13-01-2004 15:51 |
| Nieuwe Technische Dienst, Nieuwe indeling 19" rek | Fleppuhstein | Hardware Junkies | 7 | 10-02-2003 20:59 |