| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 7 maart 2004 Locatie: Ljouwert
| Ik kan sinds 2 dagen niet meer op msn messenger komen, ik krijg de hele tijd de melding: sorry, we could not sign you in because the sign-in name you entered does not exist or your password is incorrect. If you have forgotten your password, please click Help in the main Messenger window, and then click Help Topics for instructions on resetting your password. 0x81000303 Nu weet ik zeker dat m'n password goed is, daar kan het niet aan liggen. Ik heb ook geprobeerd om via www.hotmail.com in mijn inbox te komen maar laat mij niet door en krijg al gauw een 404 page. Hetzelfde bij de help pages. Nu gok ik het zelf op een msn trojan virusje? of dat de server busy is, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk voor 2 dagen. Anders is mijn internet connectie, er is niets veranderd, geen firewall of server changes, niets. Ik ben echt verbaast dat ik zelfs niet via hotmail.com in mijn inbox kan komen, heeft iemand een idee hoe dit kan komen? |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Probeer je account weer eens te registreren. Mischien is die er gewoon uit geknikkerd? Mischien een take-over van een hackertje. (als je paswoord of geheime vraag raden hacken wilt noemen..)
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 20 augustus 2003 Locatie: Zeeland/Axel
| Dat hoef ook niet, kan via de site van Hotmail Probeer is met een ander email adres in te loggen op Msn.
__________________ Amd 64 X2 4400+ @ 2.5 Ghz <> Asus A8n Sli Deluxe <> Ocz 4x 512 DDR Dual Channel Ram <> 1x Xfx 8800GTS 320MB |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| msn reinstall, of misschien is je account geblokt, als er te veel keer geprobeerd is je password in te vullen zgn kraken).
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Citaat:
En wat bedoel je met het laatste? | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ow MSN blokkeerd je account als iemand 10x een verkeerd wachtwoord intypt, meestal doe 'ie het dan pas weer naar een paar uur ofzo. Maar ik zou echt niet weten wat het anders kan zijn. Format C: kan ook leuk zijn :P
__________________ Alle brommer / scooter / auto bezitters, gaat massaal naar www.flakkeetuning.com (en dan FORUM!) :P |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Ik had paar dagen geleden hier ook last van. Ik kreeg echter wel een iets ander bericht. De service was niet berijkbaar en op het einde ook zo'n vaag getal. Ik denk dus dat het gewoon aan msn ligt... Nu in iedergeval geen last meer van..
__________________ www.defecto.nl |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Windows Live Messenger 8 | Carpento | Software Junkies | 7 | 21-06-2006 08:58 |
| MSN messenger virus?? | DJD xtreem | Software Junkies | 7 | 10-05-2005 22:16 |
| Windows messenger [ Help! ] | GoTMoRe | Software Junkies | 9 | 22-12-2004 23:34 |
| Oleaut32.dll en messenger fout | la_fusion | Software Junkies | 12 | 13-07-2004 18:49 |
| MSN Messenger 6.2 en Windows Media Player 10 (beta) | jensen | Software Junkies | 19 | 30-04-2004 09:03 |