| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik zoek een manier om met iets simpels als een javascriptje ofzoiets, een popup windowtje te maken, waar dan geen knoppen op zitten. zeg maar een gestript browsertje. Het is om een soort videopaneltje te maken. Het moet zegmaar n beetje op de CJ PM popup lijken. Kan iemand me hiermee helpen? Ik weet niet precies waarop ik moet zoeken op google, dus daar heb ik ook nietveel aan.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Dit in head, Width en height aanpassen ofcourse Code: <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
<!-- Begin
function popUp(URL) {
day = new Date();
id = day.getTime();
eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,
menubar=0,resizable=0,width=800,height=600,left = 0,top = 0');");
}
// End -->
</script> Code: popup |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Doh, ja, die 2 haal ik altijd door elkaar. Maar erg bedankt, ik zal hem eens proberen, en als et werkt, post ik wel n linkje ofzo. :P
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Update. http://members.home.nl/talboom/Sites/RC.htm Als et goed is, doet ie et bij de knop "Video1". Edit: Blijkbaar toch niet? Wat doe ik fout?
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| Citaat:
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 februari 2003 Locatie: De Bilt
| <SCRIPT> function openPopup(url, hsize, vsize) { properties="height="+hsize+",width="+vsize+",toolb ar=no,location=no, directories=no,status=no,scrollbars=no,resizable=0 ,copyhistory=no"; newWindow = open(url,'flashsite', properties); newWindow.creator=self; } </SCRIPT> Aanroepen volgens: javascript penPopup('copyright2003.html',350,250)Waarbij copyright.html jou pagina, de hoogte in pixels, en de breedte in pixels Modbreak Ik heb even een break tussen 'location=no,' en 'directories=no,' gezet, omdat anders de layout van het forum nogal scheef trok. Ik weet niet of dit gevolgen heeft als je de code gaat knippen en plakken naar de broncode van je site, dus hou daar rekening mee. Strakke-Wappie
__________________ Ex-Moderator:Hardware Junkies Fleppuhstein.nl] Roses are FF0000, Violets are 0000FF |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Tip als je code gaat posten, plak het tussen de Code: en .
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
ik had er net ook al last van bij mijn post, had er een paar enters tussen moeten zetten | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Ik heb n beetje moeite met die video positioneren, mede omdat ie bij vrijwel iedereen anders werkt. Weet iemand of daar een gemakkelijke plugin voor is?
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| [Gezocht] Software voor SE T230 (via datakabel) | Terminal13 | Software Junkies | 1 | 25-08-2004 18:43 |
| Google popup killer? | Dark Wanderer | Area 1337 | 35 | 5-02-2004 21:12 |
| Drivers voor USB pen gezocht | eXistenZ | Software Junkies | 9 | 20-12-2003 19:19 |
| Woonruimte gezocht voor vrienden. | Kagar | Area 1337 | 5 | 24-06-2003 13:14 |