| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik niet, maar mijn broertje is gehacked, en hij heeft alles wat van waarde was verloren... Wat nu? Ik kan nergens zoiets vinden om naar de makers te mailen, dat ze hun hack beveiliging beter moeten maken, en wat nog erger is, hij had geen keylog virus oid op zijn PC dus zo kan het niet gegaan zijn... Ik weet dat er in amerika zo'n soort rechtzaak was geweest, en dat die jongen heeft gewonnen, maar aangezien ik niet in amerika woon, heeft het weinig nut, wat zou ik doen..? Mijn eigenlijke vraag: Moeten de makers van het spel, de dingen terug geven, aangezien ZIJ een logfile van wat erop die server gebeurt hebben...dus zien ze ook welk IP erop die account is geweest, maar hoe moet ik dit oplossen, want ik vindt dit ZO ontiegelijk triest van die persoon die mijn broertje heeft gehackt... Site: runescape.com
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 18 december 2003
| Zoiets stond een tijd geleden ook op Fok! Was ook dit gedoe.. maar dan voor een Japanner. KLIKKEN Ik weet verder niet hoe je dit in Nederland voor elkaar kan krijgen. Ik zal nog wel even verder zoeken naar wat relevante info. Succes ermee |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 december 2002 Locatie: Putten
| Wtf is runescape?
__________________ http://www.permafrost.cc |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ja, had je kunnen weten, maarja, ik heb mail gestuurd en heb iets vaags terug gekregen zoiets in de zin van: Any thing that happens on the server is not our fault..
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Citaat:
Ik neem tenminste niet aan dat iemand hier geld voor uit gaat geven. (ik ben van dit soort zaken niet echt op de hoogte) | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Als ik het goed snap is er iemand die in z'n acount is gekomen en die alles naar z'n eigen acount heeft gegooid of iets dergelijks? Gezien hij er niks dan tijd heeft in gestoken kan je niets eisen. Je kan hoogstens op eigen wijze uitvinden wie die persoon is en naar diegene toegaan. Zolang je niks betaald heb sta je heel erg zwak als je een rechtszaak wilt beginnen en bedrijven mogen persoonlijke gegevens niet eens aan derden geven als de eigenaar daar niet mee instemt.
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Precies, wat hij had was in die "wereld" erg veel waard, daarom vind ik het zo triest, hij is nog steeds een beetje verdrietig erover, ik kan zulk soort hackers wurgen... :strangle:]
__________________ Back.. Alive and kickin'. | |
| | |
| | #13 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
| ||
| | |
| | #15 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 augustus 2003
| Citaat:
| |
| | |