| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) | |||
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Ik krijg de laatste tijd van die rare mailtjes, met inhoud zoals: Citaat:
Citaat:
Citaat:
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- | |||
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 februari 2003 Locatie: "Het was in anna paulowna"
| kan idd een virus zijn, maar volgens mij hoeft die niet persee op jou pc te staan: het zou (volgens mij) wel kunnen dat er iemand is met jou email adres in z'n adres boek en dat het virus bij hem op de pc staat en dat dat virus dan vanaf zijn pc in jou naam stuurt.. ik heb het namelijk wel meer dan eens mails met virussen gehad van mensen die mij totaal onbekent waren.
__________________ "When the beat drop..." |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Dat lijkt mij dus wel gewoon een virus, die mails verstuurd naar de mensen in je adresboek oid. Als daar dan een adres tussen zit dat niet klopt of waar de inbox van vol is, krijg je een berichtje terug. Maar 't is idd wel irritant als je virusscanners niets vinden... ![]() |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: Breda
| Heb hier ook wel eens last van, maar mijn systeem is 100% clean, heb ook al horen zeggen dat dit gewoon onder spam valt hoor.. Dus gewoon wegflikkeren en nie tmeer aan denken ![]()
__________________ Your personal JackAss Tatuut, brantweer! |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 19 februari 2003 Locatie: Haarlem
| Er is inderdaad een nieuwe variant losgebroken, maar alle bekende anti-virus softwareleveranciers zijn nog bezig met het ontwikkelen van de patch. Wij hebben (op het werk) zojuist contact gehad met onze leverancier en die verwacht dat er in de loop van vandaag een nieuwe patch uit zal komen. Nog even wachten tot de nieuwe patch er is dus...
__________________ Everything that has a beginning has an end.... [The Matrix - Revolutions] |
| | |