| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 oktober 2003 Locatie: Amsterdam
| Ik heb net BF:V gekocht, toen ik singleplayer wou doen, had gelijk al artifacts, ik snap niet hoe, alles op laag en niks oced, wat is er aan de hand..?
__________________ Back.. Alive and kickin'. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Ok net heb ik geprobeert de nieuwste driver van ati te installeren, en raad eens wat er gebeurt..? Microsoft accepteert gelijk mijn videokaart niet meer, en noemt nu zoon beetjhe elke bestandsnaam die ik afgelopen paar weken heb geinstalleerd, voor die nieuwe install van de driver, had ik omega, ik had die eerst netjes verwijdert, (denk ik) en toen drivers van ATi geinstalleerd... En verder heb ik niks ermee gedaan de errors die ik NU zie, zijn zelfs zo erg, dat WAT ik ook aan klik, boem error voor me kop GRAAG HEEL ERG VEEL HULP NEEDED, want anders kom ik komende 2 jaar niet meer op cj.com, omdat ik mijn eigen pc mag kopen dan.... + mijn eigen internet enz...
| | |
| | #8 (permalink) |
| Herstel punt werkte niet, was er niet ofzo... Kaart er uit halen en dan er in ook niet.. Wat nu?!?! Mijn schijf formateren..? Geen problemen mee verder, maar liever zonder...
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| ik weet niet wat ATI doet, maar bij mijn kaart heb ik na n driver install altijd een uninstaller in de software lijst van windows. Mischien kun je em daar uit pikken?
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |