| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Ik ben op zoek naar een (liefst free/shareware) progje om makkelijk een hpgl file te maken. Ik wil dus iets tekenen en het programma slaat het op als een HPGL file voor een snijplotter o.i.d. Wie helpt me uit de brand ?
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Ik heb iets gelezen over Hijaak Pro, een programma die bv. een .bmp naar een .hpgl kan omzetten als ik me niet vergis, en vele andere formaten. Alleen er zijn geen Demo/Trials, dus je moet de volledige versie hebben... ![]() Hoop dat je er wat aan hebt! EDIT: Trialtje gevonden, http://download.com.com/3000-2192-10...ml?tag=lst-0-1 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 mei 2003 Locatie: Meerssen, Limburg
| Te gek ! Ik was zelf ook al een stuk verder ermee. Ik ben benieuwd of het gaat lukken, als het allemaal gaat zoals ik wil kunnen jullie iets moois verwachten ![]()
__________________ * Bad To The Bone ! * The number of people watching you is directly proportional to the stupidity of your actions |
| | |
|
| « ftp client
|
Compraq in de prak » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vista personal files delen met xp. | grim | Software Junkies | 0 | 25-06-2006 16:56 |
| Meerdere avi files op dvd. | black magic | Software Junkies | 1 | 23-09-2005 18:44 |
| Temp internet files gaat niet leeg :/ | SaphuA | Software Junkies | 9 | 2-01-2005 18:44 |
| Mappen verwijderen zonder files te verwijderen | squid | Software Junkies | 3 | 24-07-2004 15:25 |
| .bin files openen | tongue_of_colicab | Software Junkies | 16 | 13-10-2003 18:16 |