| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| En ja hoor het is weer eens zover. >/ Had windows XP op m'n compaq staan, vondt t wat sloom. Dus gooi d'r een opstart disk van windows 98 in. Formateer m' alles gaat goed zelfs de instalatie, totdat hij voor het eerst moet re-booten om de instalatie van windows 98 te voltooien. Hij start dan nog keurig op totdat hij de instalatie van windows wil hervaten. Dan krijg ik een zwart scherm met een knipperent cursortje. ik dacht dat er nog de ntcfs partitie opstond van windows XP, Fdisk gebruikt naar een w32 partitie echter weer hetzelfde probleem. En nu na de zoveelste keer proberen krijg ik een foutmelding: berich SU-0013 windows kan geen opstart bestanden maken op het schijf station. Is nou mijn hdd kapot? of is het wat anders? Systeem spec's: p2 400 mhz 64mb-ram pc133 3 gb Quantum fireball se Hercules Terminator Beast 8 mb- agp verder standard sound/lan |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 26 mei 2003 Locatie: Sassenheim
| stop die hd is in een ander pc en maak hem zo helemaal leeg en probeer hem dan nog eens in je oude pc.
__________________ [CiP] Project: Half-Life: 98% |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Maak dan een Win98 bootdisk, start DOS, format je C drive en probeer dan WIn98 te reinstallen.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 november 2003 Locatie: Assen
| Ook al gedaan :P Dit wordt nog een lange dag ![]() Edit: 16.12uur 14-3-04 Al 3 uur geen reactie gekregen, ik begin te vereenzamen in dit topic Ik begin nu een vreemd gevoel te krijg dat ze me proberen te zeggen dat ik de hoop moet opgeven, en maar een nieuwe hdd erin moet douwe ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Ik denk eigenlijk dat de IDE controller gewoon op is. Dat SU- staat me iets bij van een controller.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |