| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 5 maart 2004 Locatie: Hoofddorp
| ik heb een vraag! Ik heb 2 pc verbonden met elkaar zonder een router of hub. Op PC 1 komt internet binnen en die word gedeeld naar PC 2, op PC 2 staat een ftp server en die wil ik online krijgen maar dat lukt niet omdat ik in een netwerk zit zonder router en op PC 1 staat Norton Personal Firewall en daar moet een poort open, HOE DOE IK DAT?? of kan ik die ftp server ook een andere manier online krijgen?? ty and cu |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Begin eens met het lezen van de handleiding van Norton Firewall.. ![]()
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Geregistreerd: 18 december 2003
| Citaat:
Manual voor NPF 2004 Manual voor NPF 2003 Gebruik het zelf niet, dus kan je er verder niets over vertellen. Succes! EDIT--- Sorry... las het niet goed... dacht dat je het NIET gevonden had.. SORRY SORRY ;-) | ||
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| poorten openzetten | DeKemp | Software Junkies | 10 | 21-08-2006 22:51 |
| USB poorten op nieuwe barebone werken niet | Raven | Hardware Junkies | 4 | 2-07-2006 11:39 |
| silverstone kast I/O poorten | No-Id | Hardware Junkies | 2 | 13-09-2005 23:29 |
| Krijg poorten niet open..! | SiLaTroN | Software Junkies | 2 | 23-11-2003 13:49 |