| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Zijn hier mensen die hun eigen game maken, zoals ik? :P Ik werkt met de 3dgamestudio van conitec, zie www.3dgamestudio.com voor meer info. Voor screens zie: http://members.lycos.nl/nht/paw/ 't Zijn een beetje lage resolutie pics, maar dat kan hoger ![]() En nu julie games En watvoor software gebruiken jullie? |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ziet er leuk uit, ik mis detail textures en lightning. Voor de rest is het mooi gedaan. Ik werk met de Unreal Engine, ookal ie die wat ouder, het is echt de mega engine voor mij, snel, en zeer mooie lichteffecten. Ik zal zoeken of ik kon ergens een screenshot heb. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Ok eff gezocht, heb ze gevonden hoor. http://members.rott.chello.nl/k.mierop/PC/hl2x-new.jpg Unreal 1 engine en texturen. Het is oude crap, maar er is nog heel wat mee ta maken! Dit was trouwens mijn eerste level met lightning erin. Hier zie je de opbouw van het level. Helaas klopt de skybox niet helemaal. http://members.rott.chello.nl/k.mierop/PC/hl2y-new.jpg En dit is hem dan, in de UnrealEd 1.0 engine, met lampjes :P Check doe schaduwen! Is het niet mooi? |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Geregistreerd: 13 december 2002 Locatie: Geldermalsen
| Zelf games maken doe ik niet, maar ik vind het wel leuk om maps of skins voor bestaande games te ontwerpen. Helaas heb ik er niet echt talent voor Alleen mijn missies voor Operation Flashpoint zijn redelijk geslaagd. Dat spel heeft trouwens een geweldige scripting engine, je kan echt bijna alles op elkaar laten reageren Het is zelfs iemand gelukt om een strategie-spel te scripten in Flashpoint Ik heb zelf een script gemaakt waarmee je als je dood gaat een menu krijgt om je wapenuitrusting te selecteren. En je kan ook de achtergrondmuziek voor in het spel kiezen :P
__________________ [CiP] Industrial Demolition Vroeger, toen je een casemod nog met een zaag maakte en niet met je portemonnee.. |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| Knap gedaan met die HL engine, jensen! De verlichting komt er idd erg goed uit. Alleen jammer van die sky texture, die verpest em n beetje vind ik.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Citaat:
Details: zitten niet echt in die bijgeleverde engine, miss hogere resolutie dat het beter word :P Lightning: Tis een beta ![]() | |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
@ Spike: Ja het is een BETA lol. Het ziet er goed uit, maar ik ben beniuewd of die lighning gaat lukken. Het geeft namelijk ongelofelijk veel sfeer. Een level valt of staat met de verlichting, en ik ben een hele week bezig geweest om de verlichting perfect te krijgen. Experimenteren en proberen is de sleutel tot succes. Succes ermee, laat ons wel weten als je verder hiermee bent! | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 25 juni 2003 Locatie: Roosendaal
| ja, pak de kans die sillatron heeft laten liggen, maak een PC case level.
__________________ Do not underestimate the power of Stupid people in large groups. So fear GOT... The Enemy of "good", is "better". |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Moderator Geregistreerd: 21 augustus 2003 Locatie: Voerendaal
| Het ziet er leuk uit. Vroeger heb ik eens met gamemaker ( http://www.gamemaker.nl ) gewerkt. Ik heb toen eens Pacman gemaakt. (2D...lol) |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| FPS showen in games? | Sendar | Software Junkies | 2 | 25-03-2007 16:13 |
| Gratis PDA games? | Freakazoid | Software Junkies | 6 | 30-08-2005 20:44 |
| [Games] Welke Games lopen goed op een Epia M10000 | Freakazoid | Software Junkies | 12 | 31-05-2004 15:37 |
| Games problemen | Eergassie | Software Junkies | 6 | 10-06-2003 12:13 |
| is dit ook voor games?? | Wabs | Hardware Junkies | 13 | 5-03-2003 18:36 |