| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: lelystad
| hoi. vandaag had ik m'n hardeschijf eruit gehaalt en toen op andere pc gezet en het deed dus nieuwe windows erop en toen ik em op andere pc zette toen vraag die een systeem disk wie kan me helpen
__________________ 3200+ atlhon 64 bit socket 754, gigabyte k8ns pro ati radeon 9600 xt,512 mb xlpt corsair, nec dvd brander 3500+, maxtor 120 gb 8 mb cache |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Geregistreerd: 23 januari 2003 Locatie: bankje in het park in bussum/hilversum
| hoi..lees nou een keer de faqs op dit forum. ik snap werkelijk geen zak van je vraag. owja..oplossing is door op je eigen pc een windows install te draaien, windows krijgt nl systemdrivers mee. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 2 oktober 2003 Locatie: Haarlem
| Je moet windows ook opnieuw installeren via de bootable CD-rom van Windows, in het bios stel je in dat ie boot van de CD en dan doe je de CD erin, restart je en dan start de windows setup.
__________________ [15:12:58] <BG> zelfde met knakworstjes [15:13:06] <BG> OEM-dingen van de supermarkt zijn lekkerder dan retail van unox [15:13:41] <howl0r> incl handleiding en 2 jaar garantie -_- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Geregistreerd: 16 maart 2003 Locatie: Lemiers
| Zow, ff opnieuw. Je hebt dus je harde schijf uit pc A gehaald, toen in pc B gestopt, windows erop geinstalleerd, en toen die harde schijf weer in pc A? Ik neem aan dat je dat gedaan hebt omdat je geen mogelijkheid zag om windows op pc A te installeren? Waarom niet? Meestal werkt het niet zo dat je gewoon een windows install van de ene pc zo maar op de andere kunt gebruiken, omdat er drivers geinstalleerd zijn voor bijvoorbeeld je moederbord ed. Je zult gewoon windows op je harde schijf moeten installeren op de pc waar je hem in wilt gebruiken. Dit doe je dmv een bootable cd of installatiediskettes. Op je windows cd vindt je een map 'Bootdisks'. Run 'Makeboot'. Dan gaat ie vanzelf de opstartdiskettes maken. Zorg wel dat je 4 lege diskettes bij de hand hebt. (en een diskdrive is natuurlijk ook handig) |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 september 2003 Locatie: lelystad
| ik heb het al ik heb die ding verkeerd op gezet daarom vraagde de pc naar systeem disk is opgelost
__________________ 3200+ atlhon 64 bit socket 754, gigabyte k8ns pro ati radeon 9600 xt,512 mb xlpt corsair, nec dvd brander 3500+, maxtor 120 gb 8 mb cache |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Geregistreerd: 24 december 2003 Locatie: Zundert
| Ik weet dat ik ook niet altijd duidelijke vragen stel en ook niet altijd ABN gebruik maar dit is wel heel erg vind ik. die ding Dus: zorgen dat de gemiddelde CJ je post snapt zonder datie hem 5 x heeft gelezen(hoofdletters zou ook handig zijn) En als ik nu Moderator aan het uithangen ben sorry maar ik kan hier niet tegen.
__________________ CIP: Lian on FIre |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Citaat:
| |
| | |
|
| « router
|
dubble klik fout » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| hard disk probleem | ericq | Hardware Junkies | 5 | 18-11-2003 18:22 |
| Floppy disk failure | Ultima | Hardware Junkies | 3 | 8-10-2003 12:37 |
| F disk wenig gb over | burak | Hardware Junkies | 5 | 18-09-2003 20:15 |
| HD activity en hdd power led per disk | wizkid | Elektronica Junkies | 6 | 2-02-2003 21:47 |