| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 3 februari 2004 Locatie: /dev/null
| Xzit volgensmij met een klein probleempje mijn pc heeft de HELE tijd 100% CPU load, is zit omdat ik net een CPU cooler heb vervangen, of klinkt het als een virus of gwoon hardware fout? Ik kan amper 2 Iexplorers aan hebben staan, op 256mb SDRAM......specs:AMD AThlon 7000mhz Thunderbird 256mb SDRAM 40gig seagate schijf. 32mb Geforce 2mx400 |
| | |
| | #2 (permalink) | |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Citaat:
waar laat je al die hitte als ie constant op 100% draait ? effe serieus : start je taskmanager op en kijk wat nou precies die 100% cpu gebruikt (ctrl+alt+del en dan taskmanager/taakbeheer) sluit dit programma af en zorg dattie nooit meer draait ( unistall of uit je opstartmenu wissen ) | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| EDIT: 700mhz ![]() jah, dat truukje ken ik maar het bleef maar doorgaa, ik werd er net zo zat van dattik me pcuitgeej, en nu issie weergewoon wat zou het geweest kunnen zijn? ![]() En die nieuwe cooler is wel lkker, 41graadjes op 100% stressed... |
| | |
| | #5 (permalink) |
| nope.......alleen norton 2001. En ik had toen alles waar het systtem zonder kon afgesloten... het zat in svchost.exe toen ik die uitzetten deed ie nog raar en geen windowsxp thememeer, maar mijn cpu was toen nit meer 100% busy ..... |
| | |