| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 augustus 2003 Locatie: Zaandijk - Noord-Holland
| Is het mogelijk om van een film(pje) het geluid apart van het beeld te bewerking? Ik wil namelijk op sommige momenten dat er een kraak is het geluid gewoon helemaal weg hebben omdat dat toch niet merkbaar is. Of in ieder geval minder merkbaar als die kraak. En waarmee zou ik dat dan het beste en/of makkelijkste doen? Ik heb nog geen ervaring met videobewerking, dus als je google tips (zoekopties) hebt help je me ook ![]()
__________________ www.defecto.nl |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 6 maart 2004 Locatie: Anna Paulowna ( NH )
| Ik weet niet of je het programma virtualdub kent, daar kan je in ieder geval het geluid van de video mee scheiden, dan kan je em editen en weer terugzetten om het geluid te editen weet ik zo snel niet veel, goldwave ofzo is misschien wel geschikt virtualdub is freeware, maar goldwave dacht ik niet. maar als je iets niet snapt aan virtualdub of videobewerken add me maar op msn, werkt et makkelijkst.. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Oke, bedankt. Zijn er eigenlijk freeware videobewerkingsprogramma's? Nee zeker... Weet iemand waar je try-out downloads kan downloaden? Voor een paar dagen dus ofzo..
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik doelde op de meer zwaardere programma's.. lol. VirtualDub heb ik onderhand al. Nog bedankt daarvoor, Rich!
| | |
|
| « geluiden
|
CPU probleem? » |
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Geluid.... | Danny4790 | Hardware Junkies | 8 | 25-06-2007 20:09 |
| videobewerking... | snake526 | Software Junkies | 6 | 14-06-2006 16:06 |
| geluid is weg | creeper89 | Hardware Junkies | 12 | 21-02-2006 11:06 |
| 8.1 geluid ? | Raptor | Hardware Junkies | 18 | 9-07-2004 18:15 |
| divx player wel geluid, bsplayer geen geluid :/ | tongue_of_colicab | Software Junkies | 1 | 20-05-2004 23:28 |