| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 11 juni 2003 Locatie: Enschede
| Beste Mensen, Ik zit met het volgende probleem: Een oom van me heeft een website gebouwd voor zīn bedrijf, de url hier van is http://home.wanadoo.nl/bmart/, nou heeft ie daarvoor het domein: www.buurmanvormgevers.nl geregistreerd, alleen nou is het probleem dat in de adres balk van inet explorer hij standaard naar http://home.wanadoo.nl/bmart/ gaat, maar dit staat nogal lomp, kheb het al geprobeerd op te lossen door 1 groot frame te maken maar dit werkte niet, mss dat iemand anders nog een id heeft? |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Geregistreerd: 1 januari 2003 Locatie: Oegstgeest
| @Jensen, dat kan wel, maar dan moet je host een vhost voor je domein aanmaken en dat doen ze helaas niet. Ik denk dat de beste oplossing is om het gewoon te hosten bij een echt hostingbedrijf, ik weet nog wel een adresje voor je ![]() |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
Daar zit de fout niet, het is een redirect dat domein, je kunt hem wel cloaken maar als je een pagina aanklikt gaat hij niet mee, dit werkt gewoon niet lekker zo. | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Mijn hosting heeft dit wel. Wij hebben het goed in kunnen stellen, voor mijn website. Alsnog, ik vraag morgen welke manieren er zijn, omdat ik zelf geen verstand hier van heb. ![]() |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Geregistreerd: 8 februari 2004 Locatie: Op een bijna leeg eiland in de Noordzee.
| Natuurlijk wel er zijn nog leden zat die je kunnen helpen toch? En als je het vanavond niet weet, dan ga ik het morgen ochtend even vragen, en dan zoek ik het voor je uit. |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Dat zeg ik toch, dat lukt alleen als je een A record aanmaakt dat direct naar het ip van je webserver, en dan moet je een vhost aanmaken op de server. Anders kan het allleen met een frame, en dan is niet echt netjes vindt ik, dan loopt de url in je adresbalk ook niet mee. |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| .com domein verlopen? | Alexander Online | CaseJunkies Support en Feedback | 3 | 25-10-2005 11:34 |