| Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| |||||||
| Software Junkies Discussieer en deel tips over de alle soorten software zoals games, besturingssystemen, etc. |
![]() |
| | LinkBack | Discussietools |
| | #1 (permalink) |
| Geregistreerd: 9 maart 2003
| Ik heb nu een tijdje een provider, EASYnews, van usenet. Ik downloade iets die +-500mb groot was, in het gewoontelijke rar formaat (.rar .r01 .r02 ...) , helaas is er iets met file .r27 verkeerd. Ik heb die dan nogmaals gedownload, weer hetzelfde. Er is dus iets verkeerd met het pakketje. Hoe vraag ik aan om het pakketje eens te reposten? Ik kan de persoon in kwestie niet via email contacteren (een fake email adres). Moet dit dan via een soort van Free Agent programma? Je kan me ook pm'en of op msn (n34x@hotmail.com)
__________________ 13000feet, 50sec free fall... GERONIMOOOO |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Geregistreerd: 17 maart 2003 Locatie: Pernis
| Er zijn verschillende oplossingen voor je probleem. De eerste mogelijkheid is om te kijken of er ook zogenaamde PAR files met de normale RAR bestanden zijn ge-upload. Met bijvoorbeeld Quickpar is het dan mogelijk de beschadigide RAR bestanden te repareren. Als er geen PAR bestanden zijn dan moet je gewoon een request indien (REQ: bla bla bla bla) en als je geluk hebt dan zal iemand hem uploaden. Vaak is er een aparte nieuwsgroep voor Repost (ALT.BINARIES.GAMES.REPOST bijvoorbeeld) voor deze requests. Kijk ook even naar de verschillende faqs die er rondzwerven op Usenet en op internet.
__________________ In de naam van de CTRL, de ALT en de heilige DELETE; Amen |
| | |
|
| Discussietools | |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Voor de mensen met een AeroCool T40 | Mr. Oizo | Hardware Junkies | 0 | 21-07-2006 14:49 |
| Hoeveel mensen heb jij op je MSN? | the widow maker | Area 1337 | 42 | 2-10-2003 10:10 |
| Voor de mensen die van Counterstrike houden | Area 1337 | 7 | 30-09-2003 07:32 | |
| Sommige mensen..... | XNDR | Area 1337 | 14 | 21-04-2003 00:13 |
| Hallo mensen (ff voorstellen) | Kagar | Area 1337 | 15 | 28-03-2003 07:15 |